Το χρόνιο σκάνδαλο - ανάθεμα - καρκίνος, του κόμβου Ασπροχώματος-Κόμβου Ζαφείρη

Αυτό το περιβόητο κομμάτι, είναι το μόνο που χρησιμοποιεί απαραιτήτως κάποιος για να πάει Καλαμάτα, προερχόμενος από οποιοδήποτε σημείο της Μεσσηνίας. Οι ερχόμενοι από Βορρά και οι ερχόμενοι από Δύση , συνενούνται στον κόμβο Ασπροχώματος διανύουν το διάστημα μέχρι τον κόμβο του Ζαφείρη, οπότε ξαναχωρίζουν και όσοι θέλουν πάνε από νέα Είσοδο και οι άλλοι από την οδό Αθηνών.
Αυτό το κομμάτι δέχεται ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.
Τί έκαναν για να αποσυμφορηθεί  οι «αρμόδιοι;»
Απαντώ μιας και το παρακολουθώ το θέμα 20 χρόνια :
ΤΙΠΟΤΑ!
Για να μην υπάρξει έμφραγμα, συμφόρηση, μποτιλιάρισμα, οι οδηγοί ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ , ΑΛΛΑ...ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ, έχουν κάνει την οδό, με δύο ΑΟΡΑΤΕΣ λωρίδες ανά κατεύθυνση και βεβαίως θεωρούν ΦΥΣΙΚΟ να προσπερνούν αλλήλους ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ (Αυτό δεν επιτρέπεται ούτε σε κανονικούς αυτοκινητόδρομους με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση)
Υπάρχει (υπήρχε) λύση;
Βεβαίως, υπάρχει παράδρομος από την όχθη του ποταμού Άρι είτε  ο χωματόδρομος από το IDEA  , είτε ακόμη και ο δρόμος από Καρυδιά. Ο χωματόδρομος από το IDEA  συνιστά την απόλυτη ΥΒΡΗ. Είναι η ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ (Θα το πώ παρακάτω) Τόσα χρόνια με τόσο έντονο πρόβλημα (κάθε μεσημέρι 2μ.μ.-3μ.μ.) Πόσο είναι το κόστος ασφαλτόστρωσης του χωμάτινου δρόμου; Απαντώ: ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟ . Ξαναρωτώ: Έχει επισημανθεί από φορείς; Ξανα-αναντώ....μόνος μου: Δεκάδες φορές στις εφημερίδες, στα κανάλια, και αφόρητη γκρίνια από παρόχθιους που τρώνε την σκόνη! αποτέλεσμα; Τ Ι ΠΟ Τ Α ! ! !
Νομίζω ότι γνωρίζω την πραγματική αιτία.  
Οι φανεροί και κρυφοί φορείς εξουσίας της Καλαμάτας, δεν θεωρούν πρέπον , συμφέρον να μπορεί κάποιος να εργάζεται στην Καλαμάτα και να μένει εκτός Καλαμάτας. Αν ο χρόνος μετάβασης από και προς την Καλαμάτα τις ώρες που πηγαίνει ο κόσμος στην εργασία του και φεύγει από αυτήν είναι 10-15 λεπτά τότε όλοι θα έμεναν Μεσσήνη, Θουρία, Άρι,, Ανδρούσα , Αρφαρά, Βελίκα, Ανάληψη, κτλ. Αν όμως από και προς την δουλειά επιβαρύνεται κάποιος με 1+1 ώρα δεν συμφέρει. Θα μείνει στο κέντρο.
Αυτός ο παραπάνω είναι ο βαθύτερος λόγος που δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ.
Αυτός είναι ο λόγος που η εθνική οδός θα περάσει βόρεια της Καλαμάτας και όχι νότια που ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ . Λένε ότι το θέλουν για ....αναμονή προς Καρδαμύλη, Αερόπολη . Ο Περιφερειακός Καλαμάτας, δεν έχει σχέση με την Εθνική. Η Εθνική οδός έπρεπε να απολήγει σε κόμβο Ασπροχώματος , Ζαφείρη και νέα είσοδο , μέσω δεξιάς όχθης Άρι και κάτω από τον κόμβο προς Μικρομάνη.
Θα μου πείτε, «περυσινά ξινά σταφύλια» Αυτά διεμορφώθησαν πριν 12-15  χρόνια. Σωστά , αλλά ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΗΤΑΝ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.....
Ένα πόρισμα που μπορεί να βγει από αυτό, είναι ότι ούτε και ο δρόμος Ριζόμυλος - Μπούκα -Καλαμάτα θα γίνει, εκτός αν.....
Το τελευταίο όμως θέλει κι άλλη ανάλυση που θα γίνει σε άλλο σημείωμα.....
Μέχρι τότε, παρακολουθείστε την εξέλιξη της κατασκευής του δρόμου Τσακώνα -Καλαμάτα και μείνετε στην τελευταία  φωτογραφία....




















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)