Επειδή βγαίνει Error 400 bad request (μάλλον λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου, συνεχίζουμε σε νέα ανάρτηση) Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις) (ενδεικτικές απαντήσεις στις μελέτες περίπτωσης κατά την διαδικασία της συνέντευξης υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων) Θέμα 51ο Έχετε αναλάβει Δ/ντής Δ/ντρια σχολείου και διαπιστώνετε ότι ενώ εσείς δίνετε εντολή να γίνει κάτι με μια συγκεκριμένη διαδικασία, διαφορετική από αυτήν που μέχρι τώρα ακολουθείται, εισπράττετε την αντίδραση των εκπαιδευτικών του σχολείου. Μάλιστα μία υπάλληλος λέει χαρακτηριστικά: «Μα κύριε/κυρία Δ/ντά/Δ/ντρια πάντα έτσι το κάναμε, γιατί πρέπει να αλλάξει αυτό τώρα;» Απάντηση: Πολύ συνηθισμένο και εύλογο το «πρόβλημα» Εδώ πρέπει να γίνει ένας διαχωρισμός: Αν η προκτική σε ένα θέμα είναι παράνομη ή παράτυπη ή μη σύννομη, ο Διευθυντής έχει υποχρέωση να εξηγήσει πειστικά, με επιχειρήματα , ιδίως με γραπτά κείμενα, ό
Σχόλια
Δε θα επεκταθώ, για να μη γίνω κουραστικός. Θα κλείσω με μια παρατήρηση, κ. Πλάταρε: εκτός από τον χαιρέκακο κακόβουλο γείτονα, τον οποίο εύστοχα αναφέρετε, υπάρχει και η τοπική κοινωνία, ιδιαίτερα δε οι αξιοπρεπείς και νουνεχείς συνάδελφοι, προπάντων δε οι μαθητές μας, τους οποίους κατεξοχήν υπηρετούμε. Να είστε βέβαιος ότι αυτοί θα σας θυμούνται όπως αρμόζει, ειδικά όταν ο χρόνος θα έχει απομακρύνει διάφορους "επιτυχημένους" από το θώκο τους και δεν θα θέλει να τους θυμάται κανείς...
Θα συμβεί όπως και στις καλές τέχνες, στις οποίες μια ισχυρή κλίκα μπορεί να δημιουργήσει φήμη για έναν καλλιτέχνη, η οποία θα αποβιώσει μαζί με την κλίκα. Η πραγματική τέχνη και οι άξιοι άνθρωποι μένουν όριοι, αφού κατακαθήσει η σκόνη του χρόνου.