Σχολικές Επιτροπές (IV)

Η Σχολική Επιτροπή Αχαρνών, είναι ένα απολύτως ΤΥΠΙΚΟ παράδειγμα Σχολικής Επιτροπής ανά την Ελλάδα. Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, Ο ΜΟΝΟΣ, είναι να τις αναλάβει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ο εκάστοτε Δήμαρχος, που έχει ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ - ΑΝΑΘΕΣΗΣ  ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ (και είναι και πειθαρχικός Προϊστάμενος και είναι και πολιτικός Προϊστάμενος) και όχι άλλο πρόσωπο, έστω εκπαιδευτικός, έστω έμπειρος, έστω γνώστης του αντικειμένου. Ο υπογράφων, έχει λειτουργήσει στο παρελθόν το σύνολο των Σχολικών Επιτροπών της Δευτεροβάθμιας στην Μεσσήνη, λόγω -τότε- δυστροπίας κάποιων -τότε- (1995) ενός -δύο διευθυντών να έχουν ως Πρόεδρο «υφιστάμενό μας!» (όπως δήλωσε ένας από αυτούς ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, έχω και τα ....πρακτικά!) Τις λειτουργούσα με τακτικές συνεδριάσεις των αναπληρωματικών μελών, προσκλήσεις κτλ Και εκεί μπήκα, επειδή είχα ήδη πρότερη εμπειρία ως Διευθυντής (πρωτοδιόριστος!) Και ήμουν και κάποια τετραετία Δημοτικός Σύμβουλος και κάποια χρόνια στις Δημοτικές Επιτροπές παιδείας . Και πήρα και ως δεύτερο πτυχίο τα ....οικονομικά. Και λειτούργησα δύο χρόνια με το λογιστικό σύστημα των ΙΕΚ που έχουν ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ ΚΑΘΕΣΤΩΣ (ένα και μοναδικό  ΑΦΜ και «παραρτήματα» του κεντρικού ΝΠΔΔ με το μοναδικό ΑΦΜ ) Συνεπώς αν κάνεις υποδείξεις επί του ιδίου πάνω από 10 φορές και δεν μπορείς να εισακουστείς ή να επιβάλλεις την γνώμη σου διότι οι αιρετοί έχουν (και αποκτούν αν δεν την έχουν) την νοοτροπία του ξερόλα, ενώ οι υπάλληλοι πασχίζουν να καταλάβουν πόσες περικ(λ)οπές τους έχουν κάνει στο μισθό, ενώ η Κεντρική εξουσία δεν παρέχει διευκρινήσεις για την εύρυθμη λειτουργία (Ήταν ξεχαρβαλωμένο το Κράτος, ΤΩΡΑ δεν θα είναι;) όλα, επαναλαμβάνω όλα, μοιάζουν μάταια...
Και αν ο Δήμος Αχαρνών είναι ένας παλιός, αστικός, ΜΕΓΑΛΟΣ Δήμος, φανταστείτε ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ!!! 
Στον Δήμο Μεσσήνης, ΔΕΝ υπάρχει τέτοιας έκτασης πρόβλημα, αλλά αν δεν γίνουν αυτά που είπα αρμοδίως (αλλά και δημοσίως ΕΔΩ)  θα έχουμε προβλήματα ΚΑΙ εμείς, οσονούπω.....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έχω ακούσει ότι οι μαθητές του ΕΠΑΛ πολλαπλασιάζονται επί 3 για να γίνει σωστή κατανομή στις σχολική επιτροπή δευτεροβάθμιας. Αληθεύει αυτό;
Και κάτι άλλο τα ΙΕΚ δικαιούνται χρήματα από τη σχολική επιτροπή Δευτεροβάθμιας;
Ευχαριστώ.
Ο χρήστης Γιάννης Πλατάρος είπε…
Η υπουργική απόφαση η έχουσα ισχύ νόμου αναφέρει:
Άρθρο 2
Κατανομή πιστώσεων
Η κατανομή των εγκεκριμένων πιστώσεων για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων γίνεται με απόφαση της Σχολικής Επιτροπής λαμβάνοντας υπόψη κυρίως τον αριθμό μαθητών, τον αριθμό τμημάτων, τον αριθμό αιθουσών διδασκαλίας, τη λειτουργία γυμναστηρίων, αιθουσών πολλαπλών χρήσεων, εργαστηρίων, βιβλιοθηκών κ.λ.π., την παλαιότητα των κτιρίων, καθώς και τις ειδικότερες ανάγκες των σχολικών μονάδων.

Από το παραπάνω απόσπασμα, προκύπτει, ότι η Σχολική Επιτροπή μοιράζει τα χρήματα ΣΧΕΔΟΝ κατά το απόλυτο αυτής δοκούν.
Ως προς το δεύτερο ερώτημα:
Είναι απολύτως σαφές, ότι τα Δημόσια ΙΕΚ, δεν υπάγονται στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, άρα εκ πρώτης όψεως, δεν επιχορηγούνται. Όμως τίθεται θέμα είσπραξης εσόδων από Κυλικείο, το οποίο πληρώνει το κατά κεφαλήν ενοίκιό του στην Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας, η οποία -φρονώ- ότι ηθικώς υποχρεούται να το αποδίδει στο ακέραιον στο ΙΕΚ που συστεγάζεται με τις οικίες μονάδες. ΔΕΗ, ΟΤΕ, Νερό, πληρώνει το ΙΔΕΚΕ που αντικατέστησε τον ΟΕΕΚ, (Δεν έχει προλάβει να πληρώσει και καταργείται και αυτό)Τις καθαρίστριες έργου το ΕΙΝ (ή το Ιδεκε;) όπου όμως, την ΑΠΔ και τα ένσημα της καθαρίστριας πρέπει να τα αγοράζει η Σχολική Επιτροπή.
Φυσικά και για τα παραπάνω, λέω την γνώμη μου, αφού ούτε εγκύκλιος έχει έλθει, ούτε τίποτα. Όλοι οι υπάλληλοι τουλάχιστον Οικονομικού κλάδου, περιμένουν την παντελή χρεωκοπία του Κράτους, η οποία θα τους απαλλάξει επισήμως από τα καθήκοντα τους μιας και δεν θα έχουν σχεδόν κανένα αντικείμενο. (Ολοσχερής παύση πληρωμών)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)