Επιστημονικά ανέκδοτα με Μαθηματικούς και άλλους Επιστήμονες.

Πρόβλημα: Αποδείξτε ότι όλοι οι περιττοί αριθμοί μετά το 3 είναι πρώτοι.




       Μαθηματικός: το 3 είναι πρώτος, το 5 είναι πρώτος, το 7 είναι
πρώτος, το 9 δεν είναι, άρα
                                            ο ισχυρισμός δεν είναι αληθής.


       Φυσικός: το 3 είναι πρώτος, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 είναι
πειραματικό λάθος, το 11 είναι
                                  ... κλπ


         Μηχανικός: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 είναι,
το 11 είναι, το 13 είναι, το 15 είναι ...




      Προγραμματιστής: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 7
είναι, το 7 είναι, το 7 είναι ...




        Βιολόγος: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 (δεν έχουν
βγει τα αποτελέσματα ακόμη) ...




       Στατιστικολόγος: Ας δοκιμάσουμε μερικούς τυχαία εκλεγμένους
αριθμούς: το 23 είναι το 17
       είναι, το                             11 είναι...


         Πωλητής Η/Y: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 θα
γίνει στην επόμενη version
          ...




------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
         Ένας Μαθηματικός, ένας Βιολόγος και ένας Φυσικός καθόταν σε
έναν τραπεζάκι σε γνωστή
       καφετέρια των Ιωαννίνων  έπιναν καφέ και κοιτούσαν τους ανθρώπους που
       μπαινόβγαιναν στο Φαρμακείο δίπλα. Πρώτα βλέπουν 2 άτομα να
μπαίνουν μέσα . Περνάει λίγη
       ώρα και βλέπουν 3 άτομα να βγαίνουν από μέσα. Τότε λέει ο
Φυσικός με ύφος "η μέτρηση δεν ήταν
       ακριβής". Τον κοιτάζει ο Βιολόγος όλο απορία και υποθέτει ότι
μάλλον θα αναπαράχθηκαν. Ο
       Μαθηματικός με ψιλο-αδιάφορο στυλ λέει ότι "αν τώρα μπει ακόμη
ένα άτομο μέσα στο κτίριο τότε θα
       αδειάσει".




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          Λάμπες


           Ερ. : Πόσοι Μαθηματικοί χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;


           Απ. : Κανείς. Αφήνεται στον αναγνώστη σαν άσκηση.-


        Ερ. : Πόσοι Αναλύστες χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;


          Απ. : 3. Ένας για να αποδείξει την ύπαρξη, ένας την
μοναδικότητα και ακόμη ένας για
                     να φτιάξει έναν αλγόριθμο.-


        Ερ. : Πόσοι Λογικολόγοι χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;


           Απ. : Κανείς. Δεν μπορούν να την αλλάξουν αλλά μπορούν
εύκολα να αποδείξουν οτι
           μπορεί να γίνει.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
             Μαθηματικά και μαγειρική


         Μια άλλη φορά, μάζεψαν τους μαθηματικούς και τους φυσικούς,
και τους ανάθεσαν το εξής
       πρόβλημα: Έστω ότι έχετε στη διάθεση σας έναν πλαστικό κουβά
με νερό, ένα σκεύος pyrex ικανό να
       χωρέσει το περιεχόμενο του κουβά και ένα ηλεκτρικό μάτι. Ποιος
ο βέλτιστος τρόπος για να ζεστάνετε το
       νερό;


         Οι φυσικοί, συσκέφτηκαν, συζήτησαν, έψαξαν τη σχετική
βιβλιογραφία, έκαναν μερικά πειράματα,
       και τελικά είπαν: Αδειάζουμε το περιεχόμενο του κουβά στο
pyrex, τοποθετούμε το pyrex στο ηλεκτρικό
       μάτι, ανάβουμε το μάτι και ζεσταίνεται το νερό.


         Οι μαθηματικοί, με τη σειρά τους, συσκέφτηκαν, συζήτησαν,
έψαξαν τη σχετική βιβλιογραφία και
       τελικά είπαν: Αδειάζουμε το περιεχόμενο του κουβά στο pyrex,
τοποθετούμε το pyrex στο ηλεκτρικό
       μάτι, ανάβουμε το μάτι και ζεσταίνεται το νερό.


         Καλώς, είπαν οι κριτικοί. Έστω τώρα το εξής πρόβλημα:
Δίνεται ένα pyrex γεμάτο με νερό και ένα
       ηλεκτρικό μάτι. Ποιος ο βέλτιστος τρόπος για να ζεστάνουμε το νερό;


         Οι φυσικοί, συσκέφτηκαν, συζήτησαν, έψαξαν τη σχετική
βιβλιογραφία και τελικά είπαν:
       Τοποθετούμε το pyrex στο ηλεκτρικό μάτι, ανάβουμε το μάτι και
ζεσταίνεται το νερό.


         Οι μαθηματικοί, με τη σειρά τους, συσκέφτηκαν, συζήτησαν,
έψαξαν τη σχετική βιβλιογραφία,
       κατάστρωσαν και λύσανε μερικά συστήματα διαφορικών εξισώσεων
και τελικά είπαν: Αδειάζουμε το
       περιεχόμενο του pyrex στον πλαστικό κουβά και το πρόβλημα μας
ανάγεται στο προηγούμενο...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
             Ελβετικά πρόβατα


     Σε ένα τρένο για την Ελβετία συνταξιδεύουν ένας μαθηματικός,
ένας θεωρητικός φυσικός και ένας
οικονομολόγος. Σε κάποια στιγμή, ο οικονομολόγος για να πιάσει την
κουβέντα στους άλλους
 δύο που είχαν περάσει τις τελευταίες τέσσερις ώρες διαβάζοντας τα
πρακτικά του πρόσφατου
συμποσίου για τα μη-Riemannια υπερτετράγωνα και για την παραμόρφωση του
χωροχρονικού συνεχούς γύρω από τον ορίζοντα μιας μαύρης τρύπας
αντίστοιχα, κοιτάζει το λιβάδι έξω
από το παράθυρο του τρένου και αναφωνεί βλέποντας ένα μαύρο πρόβατο να
βοσκάει ανέμελο: "Κύριοι,
λέγω, τι πρωτότυπο, η Ελβετία έχει μαύρα πρόβατα!"


    Ο φυσικός αφήνει κάτω το περιοδικό, κοιτάζει τον μαθηματικό, του
χαμογελάει συγκαταβατικά,
 κοιτάζει τον οικονομολόγο και του λέει: "Μα κύριε μου, αυτό που λέτε
είναι τελείως ανακριβές. Θα
 έπρεπε πιο σωστά να πείτε: Η Ελβετία έχει τουλάχιστον ένα μαύρο πρόβατο."


 Ο μαθηματικός αφήνει κάτω και αυτός το περιοδικό του, χαμογελά και
στους δύο παρευρισκόμενους
και αρχίζει να μιλάει: "Νομίζω οι κύριοι παρασύρονται. Ορθότερα θα
έθετα ότι η Ελβετία έχει ένα
πρόβατο του οποίου τουλάχιστο η μία πλευρά είναι μαύρη."


 ------------------------------------------------------------------------------------------


             Μια "εύκολη" διάλεξη.


            Ένας Μαθηματικός (ΜΑΘ) και ένας Μηχανικός (ΜΗΧ)
παρακολουθούσαν μια διάλεξη που έδινε
ένας Φυσικός. Το θέμα αφορούσε τις
θεωρίες Kulza-Kleinπεριλαμβανομένων των φυσικών διαδικασιών σε 11,
12 και ανωτέρου βαθμού -διάστατους χώρους. Ο Μαθηματικός καθόταν και
φαινόταν να διασκεδάζει την
 διάλεξη την ώρα που ο Μηχανικός κατσούφιαζε, και ήταν εμφανώς
μπερδεμένος. Στο τέλος της διάλεξης
 ο Μηχανικός είχε ένα τρομερό πονοκέφαλο ενώ ο Μαθηματικός έκανε
κάποια θετικά σχόλια για την
 ομιλία. Τότε ο Μηχανικός γυρνάει στον Μαθηματικό και τον ρωτάει: "Πώς
μπορείς και καταλαβαίνεις
 αυτά τα πράγματα;"


         ΜΑΘ: "Απλώς φαντάζομαι νοερά την διαδικασία".


         ΜΗΧ: "Μα πως είναι δυνατόν να φαντάζεσαι νοερά κάτι με 11,
12 διαστάσεις;;;"


         ΜΑΘ: "Απλά πρώτα σκέφτομαι το πρόβλημα σε Ν-διάστατο χώρο
και μετά θέτω όπου
         Ν=12".




           2 * 2 = ;


         Σε ένα συνέδριο με τα πιο ταλαντούχα "μυαλά" δόθηκε το εξής πρόβλημα.


         "Πόσο κάνει 2*2;"


         Ο Μηχανικός βγάζει το λογαριθμικό του κανόνα τον κουνά πίσω
μπρος και στα γρήγορα ανακοινώνει
       3,99. Ένας Φυσικός φτιάχνει ένα κατάλληλο πρόγραμμα στον
υπολογιστή του και σε λίγη ώρα
       συμπεραίνει πως το αποτέλεσμα βρίσκεται με αρκετή πειραματική
ακρίβεια μεταξύ του 3,98 και του 4,2.
       Τέλος ένας Μαθηματικός μετά από ώρα σκέψης κοιτάζει τους
υπόλοιπους με το χαμόγελο της επιτυχίας
       και λέει: "Δεν ξέρω ποιά είναι η απάντηση αλλά είμαι σίγουρος
ότι υπάρχει λύση!".


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
         "Ψυχολογικά" Μαθηματικά


          Ένας Μαθηματικός και ένας Φυσικός συνεννοούνται να
επισκεφθούν έναν ψυχολόγο ώστε να κάνουν
 τα απαραίτητα τεστ. Ο ψυχολόγος καλεί πρώτα τον (πεινασμένο ως
συνήθως) Μαθηματικό και τον
 βάζει σ" ένα άδειο δωμάτιο. Τον βάζει να κάτσει σε μια καρέκλα που
βρίσκεται στην μια γωνία του
δωματίου και στην άλλη γωνία τοποθετεί το αγαπημένο του φαγητό τέλεια
σερβιρισμένο πάνω σ" ένα
 τραπέζι. Του εξηγεί κατόπιν ότι απαγορεύεται να σηκωθεί απ' τη θέση
του αλλά κάθε λεπτό θα τον
 μετακινεί ακριβώς στην μέση της απόστασης με το τραπέζι. Τότε ο
Μαθηματικός κοιτάζει όλο αηδία τον
ψυχολόγο και λέει: "Τίίίίίί;;;;; Δεν πρόκειται να το κάνω αυτό το
πείραμα!!! Αφού το ξέρεις ότι ποτέ δεν
θα φθάσω στο φαγητό!!!" Σηκώνεται απ' τη θέση του βαράει την πόρτα με
δύναμη και φεύγει. Κατόπιν ο
 -όλο απορία- ψυχολόγος καλεί τον Φυσικό και αφού του εξηγήσει τη
διαδικασία τον ρωτάει:
 "Συνειδητοποιείς οτι ποτέ δεν θα φθάσεις το φαγητό;;". Και του
απαντάει ο Φυσικός με ένα μεγάλο
χαμόγελο: "Φυσικά! Αλλά θα είμαι αρκετά κοντά για πρακτικούς λόγους!".


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Φωτιά!


         Ένας Μαθηματικός, ένας Φυσικός και ένας Μηχανικός
διανυκτερεύουν σ΄ ένα ξενοδοχείο. Ο
       Μηχανικός κάποια στιγμή ξυπνάει και μυρίζει καπνό. Σηκώνεται
πάει στην πόρτα και βλέπει πως
       υπάρχει φωτιά στον διάδρομο. Τότε παίρνει έναν κουβά που είχε
στο δωματιό του για τα σκουπίδια τον
       γεμίζει νερό, καταβρέχει την φωτιά και επιστρέφει ήσυχος στο
δωμάτιό του. Μετά από λίγη ώρα η φωτιά
       αναζωπυρώνεται.
       Ξυπνάει αυτή τη φορά ο Φυσικός, μυρίζει καπνό, οπότε ανοίγει
την πόρτα του δωματίου του και βλέπει
       τη φωτιά στον διάδρομο. Πλησιάζει με προσοχή, βγάζει το
κομπιουτεράκι απ' την τσέπη του και αφού
       υπολογίσει την ταχύτητα των φλογών, την απόσταση, την πίεση
του νερού, την τροχιά κλπ σβήνει την
       φωτιά με την ελάχιστη ποσότητα νερού και ενέργειας που
απαιτείται. Κατόπιν γυρνάει ήσυχος στο
       δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο του. Η φωτιά παρολ΄ αυτά
αναζωπυρώνεται ξανά.


         Τέλος ξυπνάει ο Μαθηματικός μυρίζεται καπνό και κατευθύνεται
στον διάδρομο. Εκεί βλέπει την
       φωτιά, βλέπει τον πυροσβεστήρα πιο δίπλα οπότε σκέφτεται και
λέει "α.... υπάρχει λύση!" γυρνάει στο
       δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
         Κυνηγώντας Ελέφαντες


         Οι Μαθηματικοί κυνηγάνε ελέφαντες με το να πηγαίνουν στην
έρημο, να σκοτώνουν οτιδήποτε
                  δεν είναι ελέφαντας και μετά να παίρνουν αυτό που έμεινε.


          Οι έμπειροι Μαθηματικοί πρώτα θα αποδείξουν την ύπαρξη
τουλάχιστον ενός μοναδικού
                ελέφαντα και μετά θα αφήσουν το προηγούμενο βήμα σαν άσκηση.


          Οι καθηγητές Μαθηματικοί πρώτα θα αποδείξουν την ύπαρξη
τουλάχιστον ενός μοναδικού
        ελέφαντα και τα υπόλοιπα θα τα αφήσουν σαν άσκηση στους
Μεταπτυχιακούς τους Φοιτητές.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               Μεταξύ μαθητών...


          -Ξέρεις, η μαμά μου είναι Μαθηματικός. Είναι πολύ καλή στην
"επαγωγή" της συμπεριφοράς: "Στο
              είπα μια φορά, στο είπα ν φορές, στο είπα ν+1... εεε! αμάν πια!".


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                            Μεταξύ φίλων...


           Ερ: Έχεις ακούσει ποτέ για κάποιον Στατιστικολόγο...;


         Απ: Πιθανότατα!


         Ο καθηγητής που με κάνει Γεωμετρία άλλοτε είναι οξύς και
άλλοτε αμβλείος αλλά πάντα ορθός.




         Το ήξερες ότι ένας Στατιστικολόγος που το κεφάλι του είναι
μέσα σ" ένα φούρνο και το πόδι του
       μέσα στην κατάψυξη, υποστηρίζει ότι στη μέση νιώθει υπέροχα;


         Οι γέροι Μαθηματικοί δεν πεθαίνουν... απλώς χάνουν μερικές απ'
τις συναρτήσεις τους.


         1 + 1 = 3 , για μεγάλες τιμές του 1.


         Οι Μηχανικοί πιστεύουν ότι οι εξισώσεις τους είναι μια
προσέγγιση της πραγματικότητας.




         Οι Φυσικοί πιστεύουν ότι η πραγματικότητα είναι μια
προσέγγιση των εξισώσεων τους.




         Οι Μαθηματικοί δεν ενδιαφέρονται.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                        Γιατί οι Μηχανικοί έχουν λεφτά.


    Γιατί οι Μηχανικοί βγάζουν λεφτά;
   Λοιπόν υπάρχει μια αυστηρά Μαθηματική απόδειξη γι" αυτον  τον ισχυρισμό.
       Αρκεί πρώτα απ' όλα να δεχθούμε τα παρακάτω αξιώματα:


                        Αξίωμα 1: Η γνώση είναι ισχύς(1)


                       Αξίωμα 2: Ο χρόνος είναι χρήμα(2)


                               Έχουμε λοιπόν:


                     Ο κάθε Μηχανικός ξέρει: Ισχύς = (Έργο) / (Χρόνο)


             Με βάση τις (1) και (2) έχουμε: Γνώση = (Έργο) / (Χρήμα) αρα
                   Χρήμα = (Έργο) / (Γνώση)(3)


            Αρα λοιπόν, όταν η Γνώση τείνει στο μηδέν το Χρήμα τείνει
στο άπειρο, καθώς έχει γίνει Έργο.
                Επομένως αποδείξαμε γιατί οι Μηχανικοί σήμερα βγάζουν λεφτά.


=============
Ειναι δυο μαθηματικοι σε ενα εστιατοριο. Ο ενας υποστηριζει οτι η πλειοψηφια του λαου γνωριζει μαθηματικα ενω ο αλλος οτι στην πλειονοτητα τους ειναι ασχετοι. Καποια στιγμη ο δευτερος σηκωνεται να παει στην τουαλετα, οποτε ο αλλος φωναζει μια γκαρσονα, της δινει 50 ευρω και της λεει :


-"Σε λιγο που θα γυρισει ο φιλος μου, θα σε φωναξω και θα σου κανω μια ερωτηση. Δεν εχει σημασια τι θα σε ρωτησω, εσυ πρεπει να μου απαντησεις χι στον κυβο δια τρια. Καταλαβες;"


- "Χιστοκι... τι πραγμα;"


-"ΧΙ ΣΤΟΝ ΚΥΒΟ ΔΙΑ ΤΡΙΑ. Ενταξει;"


-"Ενταξει". Και φευγει μουρμουριζοντας "Χι στον κυβο δια τρια, χι στον κυβο δια τρια..."


Γυριζει ο αλλος και ο φιλος του του λεει : "Θα σου αποδειξω πως εχω δικιο. Θα φωναξω τη γκαρσονα και θα τη ρωτησω ποιο ειναι το ολοκληρωμα του χ^2. Θα δεις οτι θα το ξερει."


Τη φωναζει λοιπον και της λεει : "Σε παρακαλω, μπορεις να μου πεις το ολοκληρωμα του χ^2;"


Εκεινη απανταει : "Χ στον κυβο δια τρια."


"Ευχαριστω, μπορεις να πηγαινεις." λεει ο μαθηματικος με θριαμβευτικο υφος.


Η γκαρσονα κανει μερικα βηματα, ξαφνικα ξαναγυριζει και του λεει :


"Συν μια σταθερα."




Ένας μηχανικός, ένας φυσικός, ένας μαθηματικός και ένας προγραμματιστής συζητούσαν για το ποιο είναι το αρχαιότερο επάγγελμα (ναι, ναι, ξέρουμε πιο είναι, ΕΚΤΟΣ αυτού λέμε τώρα.)


Λέει ο μηχανικός "κοιτάξτε πως έχουν φτιαχτεί οι γαλαξίες, αστέρες, πλανήτες από την ύλη του σύμπαντος."


Λέει ο φυσικός "ναι, αλλά η ύλη έπρεπε πρώτα να δημιουργηθεί, βλέπε πρωτόνια, ηλεκτρόνια, φωτόνια..."


Λέει ο μαθηματικός "αλλά για να γίνει αυτό έπρεπε πρώτα να φτιαχτούν οι μαθηματικοί κανόνες που είναι ικανοί να περιγράψουν όλο αυτό το χάος."


Λέει και ο προγραμματιστής "και εσείς από που νομίζετε ήρθε το χάος..."


:P




Υπάρχουν τρία ήδη μαθηματικών: αυτοί που ξέρουν να μετράνε και αυτοί που δεν ξέρουν.
=
======================
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν δυαδικό και αυτοί που δεν ξέρουν 
====================
1)Πως λέγεται η παρθένα συνάρτηση?


Κάτω φραγμένη!




3)- Στατιστική είναι η επιστήμη σύμφωνα με την οποία αν βάλεις τα πόδια σου στο φούρνο και το κεφάλι σου στο ψυγείο, κατά μέσο όρο θα είσαι μια χαρά.


4)Ένας επιχειρηματίας, αποφασίζει μια μέρα να διαπιστώσει πόσο έξυπνο είναι το στελεχιακό προσωπικό της επιχείρησης του. Έτσι καλεί με τη σειρά πρώτα το μηχανικό του.
Επιχ/τιας: - "Δε μου λες, πόσο κάνει 1+1;"
Μηχανικός: - "Τι ερώτηση είναι αυτή αφεντικό; Κάνει 2."
Φωνάζει το δικηγόρο του.
Επιχ/τίας: "Δε μου λέτε, πόσο κάνει 1+1;"
Δικηγόρος: "1+1 κάνει 2, εάν ο νόμος δεν ορίζει κάτι διαφορετικό."
Τέλος, φωνάζει και το λογιστή του.
Επιχ/τίας: "Δε μου λέτε, πόσο κάνει 1+1;"
Λογιστής: "Όσο θα θέλατε εσείς αφεντικό."






Ένας Μαθηματικός, ένας Φυσικός και ένας Μηχανικός διανυκτερεύουν σ΄ ένα ξενοδοχείο. Ο Μηχανικός κάποια στιγμή ξυπνάει και μυρίζει καπνό. Σηκώνεται πάει στην πόρτα και βλέπει πως υπάρχει φωτιά στον διάδρομο. Τότε παίρνει έναν κουβά που είχε στο δωματιό του για τα σκουπίδια τον γεμίζει νερό, καταβρέχει την φωτιά και επιστρέφει ήσυχος στο δωμάτιό του. Μετά από λίγη ώρα η φωτιά αναζωπυρώνεται.
        Ξυπνάει αυτή τη φορά ο Φυσικός, μυρίζει καπνό, οπότε ανοίγει την πόρτα του δωματίου του και βλέπει τη φωτιά στον διάδρομο. Πλησιάζει με προσοχή, βγάζει το κομπιουτεράκι απ' την τσέπη του και αφού υπολογίσει την ταχύτητα των φλογών, την απόσταση, την πίεση του νερού, την τροχιά κλπ σβήνει την φωτιά με την ελάχιστη ποσότητα νερού και ενέργειας που απαιτείται. Κατόπιν γυρνάει ήσυχος στο δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο του. Η φωτιά παρολ΄ αυτά αναζωπυρώνεται ξανά.
       Τέλος ξυπνάει ο Μαθηματικός μυρίζεται καπνό και κατευθύνεται στον διάδρομο. Εκεί βλέπει την φωτιά, βλέπει τον πυροσβεστήρα πιο δίπλα οπότε σκέφτεται και λέει "α…. υπάρχει λύση!" γυρνάει στο δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο.


Οι Μαθηματικοί κυνηγάνε ελέφαντες με το να πηγαίνουν στην έρημο, να σκοτώνουν οτιδήποτε δεν είναι ελέφαντας και μετά να παίρνουν αυτό που έμεινε.


Οι έμπειροι Μαθηματικοί πρώτα θα αποδείξουν την ύπαρξη τουλάχιστον ενός μοναδικού ελέφαντα και μετά θα αφήσουν το προηγούμενο βήμα σαν άσκηση.


Οι καθηγητές Μαθηματικοί πρώτα θα αποδείξουν την ύπαρξη τουλάχιστον ενός μοναδικού
ελέφαντα και τα υπόλοιπα θα τα αφήσουν σαν άσκηση στους Μεταπτυχιακούς τους Φοιτητές.


1Οι Μηχανικοί πιστεύουν ότι οι εξισώσεις τους είναι μια προσέγγιση της πραγματικότητας.


Οι Φυσικοί πιστεύουν ότι η πραγματικότητα είναι μια προσέγγιση των εξισώσεων τους.


Οι Μαθηματικοί δεν ενδιαφέρονται. 
=============================================
Τρεις φίλοι, ένας γυμναστής, ένας μηχανολόγος κι ένας κομπιουτεράς, βγήκαν βόλτα στην εξοχή με ένα παλιό ΝτεΣεβώ. Κάπου στη μέση της ερημιάς το αμάξι σταματάει και δε λέει να ξαναπάρει μπροστά:


- Λέω να ανοίξουμε το καπό και να ρίξουμε μια ματιά στη μηχανή, λέει ο μηχανολόγος.


- Μπα, καλύτερα να το σπρώξουμε μέχρι το επόμενο χωριό, λέει ο γυμναστής.


Και ο κομπιουτεράς:


- Εγώ λέω να κλείσουμε τα παράθυρα, να βγούμε και να ξαναμπούμε μπας και τρέξει!
======================
-Πώς ξεριζώνει ένας μαθηματικός ένα δέντρο;


-Υψώνει στο τετράγωνο για να φύγει η ρίζα. 
================
Στην τοπολογική κόλαση οι μπύρες είναι μέσα σε φιάλες του Klein


Γιατί πέρασε ένα κοτόπουλο τη λωρίδα του Moebius; Για να πάει στην άλλη εχμ..εεε..


Μοιράστε 14 κύβους ζάχαρης σε 3 φλιτζάνια καφέ, ώστε όλα τα φλιτζάνια να έχουν περιττό αριθμό κύβων. "Εύκολο: 1, 1 και 12" "Μα το 12 δεν είναι περιττός" "Τι λες, 12 κύβοι ζάχαρη σε έναν καφέ, είναι περιττό".


Ένας στατιστικός μπορεί να έχει τα πόδια σε φούρνο και το κεφάλι σε ψυγείο και να ισχυρίζεται ότι κατά μέσο όρο αισθάνεται μια χαρά


Τι είναι μια πολική άρκούδα; Μια τετράγωνη αρκούδα μετά από μετασχηματισμό.


Όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει σε έναν Θεό, ένας μαθηματικός απάντησε : "Αμέ, μέχρι ισομορφισμού"




πάμε και σε μερικές αποδείξεις...


α. Όλοι οι θετικοί ακέραιοι είναι ενδιαφέροντες


Απόδειξη : Έστω ότι ισχύει το αντίθετο. Τότε υπάρχει ένας ελάχιστος μη ενδιαφέρων θετικός ακέραιος. Ουάοου, αυτό είναι ενδιαφέρον! Αντίφαση! => Ο.Ε.Δ


β.Το θεώρημα της γάτας : Οι γάτες έχουν 9 ουρές


Απόδειξη : Καμία γάτα δεν έχει 8 ουρές. Μια γάτα έχει μια περισσότερη ουρά από καμία γάτα. Ο.Ε.Δ


γ. Το θεώρημα του μισθού :Όσο λιγότερα ξέρεις, τόσα περισσότερα κερδίζεις


Απόδειξη : Έστω οτι η γνώση είναι δύναμη (1)και ο χρόνος χρήμα(2) .


Γνωρίζουμε ότι Δύναμη = Έργο/Χρόνο. άρα από 1, και 2 Γνώση=Έργο/Χρήμα.




Λύνοντας ώς προς το χρήμα βρίσκουμε ότι Χρήμα=Έργο/Γνώση. Έτσι είναι προφανές ότι Χρήμα->+οο όταν Γνώση->0
========================
Δύο φίλοι κάνουν ένα ταξίδι με αερόστατο. Κάποια στιγμή αρχίζει να βρέχει. Σε πολύ λίγο η βροχή γίνεται καταιγίδα και το αερόστατο κομμάτια. Πυξίδες και χάρτες χάνονται. Οι δύο φίλοι κρατιούνται από κάτι σκοινιά και καταφέρνουν να προσγειωθούν σώοι και αβλαβείς σε ένα λιβάδι. Η καταιγίδα έχει πια σταματήσει και περίπου στο κέντρο του λιβαδιού μπορούν να διακρίνουν έναν άντρα να διαβάζει. Πάνε λοιπόν προς το μέρος του και τον ρωτάνε:
- "Συγνώμη, μήπως ξέρετε που βρισκόμαστε;"
Ο άντρας κοιτάει για λίγο γύρω του, σκέφτεται και λέει:
- "Βρίσκεστε στη μέση ενός λιβαδιού."
Οι φίλοι τον ευχαριστούν και φεύγουν. Όταν απομακρύνονται κάπως, λέει ο ένας στον άλλο:
- "Αυτός ήταν μαθηματικός!"
- "Που το κατάλαβες;" ρωτάει ο άλλος.
- "Πρώτον σκέφτηκε πριν απαντήσει και δεύτερον έδωσε μια σωστή απάντηση με ακρίβεια, που όμως δε μας χρησιμεύει σε τίποτα!"
==================
Ποια είναι η διαφορά ενός μαθηματικού και ενός αστυνομικού;


Ο μαθηματικός θέλει να τετραγωνίσει τον κύκλο,
ενώ ο αστυνομικός να κυκλώσει το τετράγωνο.
============
1.Ο Τσακ Νόρις ανακάλυψε μια νέα θεωρία της σχετικότητας που συμπεριλάμβανε πολλαπλά σύμπαντα όπου ο Τσακ Νόρις είναι ακόμα σκληρότερος από αυτό (E=m*Τσακ Νόρις²).Όταν ανακαλύφθηκε από τον Άλμπερτ Αϊνστάιν και δημοσιεύθηκε,ο Τσακ Νόρις του έριξε γυριστή κλωτσιά στη μάπα.Σήμερα,ο Άλμπερτ Αϊνστάιν είναι γνωστός ως Στήβεν Χώκινγκ.


2.Ο Τσακ Νόρις μπορεί να διαιρέσει με το 0.


3.Όταν ο Τσακ Νόρις κάνει διαίρεση,δεν υπάρχει υπόλοιπο.Ποτέ.


4.Ο Πρώτος Νόμος της Θερμοδυναμικής λέει πως η ενέργεια δεν μπορεί ούτε να καταστραφεί ούτε να δημιουργηθεί.Εκτός κι αν συναντήσει τον Τσακ Νόρις.


5.Ο Τσακ Νόρις έχει φτιάξει κύκλο με μόλις 300 μοίρες.


6.Η πιθανότητα να καταφέρει κάτι ο Τσακ Νόρις είναι ίση με 2.


7.Όταν εφαρμόζεις την μέθοδο των τριών, ο ένας από τους τρεις είναι πάντα ο Τσακ Νόρις.
===========
Ήταν ένας μαθηματικός, ένας φυσικός κι ένας χημικός και ήθελαν να περάσουν από τη μία όχθη του ποταμού στην άλλη.


Πάνε λοιπόν, βρίσκουν το βαρκάρη και ξεκινάνε. Μετά από λίγα λεπτά ρωτάει ο μαθηματικός το βαρκάρη:
-Ξέρετε τίποτα από Μαθηματικά;
-Όχι, λέει ο βαρκάρης. confused
-Κρίμα χάνετε το 1/8 της ζωής σας, λέει ο μαθηματικός.


Απορεί ο βαρκάρης, αλλά συνεχίζει την πορεία του. Μετά από λίγο ρωτάει ο φυσικός το βαρκάρη:
-Ξέρετε τίποτα από Φυσική;
-Όχι, λέει ο βαρκάρης, εγώ ένας απλός βαρκάρης είμαι.  
-Κρίμα χάνετε το 1/4 της ζωής σας, λέει ο φυσικός.


Νευριάζει λίγο ο βαρκάρης, αλλά συνεχίζει. Μετά από λίγο το ρωτάει κι ο γιατρός:
-Ξέρετε τίποτα από Ιατρική;
-Όχι άνθρωπε μου πού να ξέρω εγώ από Ιατρική;  mad
-Κρίμα χάνετε το 1/2 της ζωής σας, λέει ο γιατρός.


Νευριάζει τότε πολύ ο βαρκάρης,    αναποδογυρίζει τη βάρκα, τους πετάει και τους τρεις στο νερό και τους λέει:
-Ξέρετε τίποτα από κολύμπι;
Λένε και οι τρεις μαζί:
-Όχι!  shocked
-Κρίμα! Xάνετε όλη σας τη ζωή!!    
==========
Μια "εύκολη" διάλεξη.


Ένας Μαθηματικός (ΜΑΘ) και ένας Μηχανικός (ΜΗΧ) παρακολουθούσαν μια διάλεξη που έδινε ένας Φυσικός. Το θέμα αφορούσε τις
θεωρίες Kulza-Kleinπεριλαμβανομένων των φυσικών διαδικασιών σε 11,
12 και ανωτέρου βαθμού -διάστατους χώρους. Ο Μαθηματικός καθόταν και φαινόταν να διασκεδάζει την διάλεξη την ώρα που ο Μηχανικός κατσούφιαζε, και ήταν εμφανώς μπερδεμένος. Στο τέλος της διάλεξης ο Μηχανικός είχε ένα τρομερό πονοκέφαλο ενώ ο Μαθηματικός έκανε κάποια θετικά σχόλια για την ομιλία. Τότε ο Μηχανικός γυρνάει στον Μαθηματικό και τον ρωτάει: "Πώς μπορείς και καταλαβαίνεις αυτά τα πράγματα;"
ΜΑΘ: "Απλώς φαντάζομαι νοερά την διαδικασία".
ΜΗΧ: "Μα πως είναι δυνατόν να φαντάζεσαι νοερά κάτι με 11, 12 διαστάσεις;;;"
ΜΑΘ: "Απλά πρώτα σκέφτομαι το πρόβλημα σε Ν-διάστατο χώρο και μετά θέτω όπου  Ν=12".






2 * 2 = ;


Σε ένα συνέδριο με τα πιο ταλαντούχα "μυαλά" δόθηκε το εξής πρόβλημα.
 "Πόσο κάνει 2*2;"
Ο Μηχανικός βγάζει το λογαριθμικό του κανόνα τον κουνά πίσω μπρος και στα γρήγορα ανακοινώνει 3,99. Ένας Φυσικός φτιάχνει ένα κατάλληλο πρόγραμμα στον υπολογιστή του και σε λίγη ώρα συμπεραίνει πως το αποτέλεσμα βρίσκεται με αρκετή πειραματική ακρίβεια μεταξύ του 3,98 και του 4,02.Τέλος ένας Μαθηματικός μετά από ώρα σκέψης κοιτάζει τους υπόλοιπους με το χαμόγελο της επιτυχίας και λέει: "Δεν ξέρω ποιά είναι η απάντηση αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει λύση!".






Ο καθηγητής που με κάνει Γεωμετρία άλλοτε είναι οξύς και άλλοτε αμβλείος αλλά πάντα ορθός.






Οι γέροι Μαθηματικοί δεν πεθαίνουν… απλώς χάνουν μερικές απ' τις συναρτήσεις τους.


         
1 + 1 = 3 , για μεγάλες τιμές του 1.




Στις εξετάσεις, ένας μαθητής που δεν μπορούσε να λύσει την άσκηση των μαθηματικών, γράφει στην κόλλα: «Αυτή την άσκηση μόνο ο Θεός μπορεί να τη λύσει»!
Και ο καθηγητής:
- Ο Θεός παίρνει άριστα κι εσύ απορρίπτεσαι!








Ερμηνεία λέξεων που θα ακούσετε σε ένα αμφιθέατρο μαθηματικού τμήματος :


ΠΡΟΦΑΝΩΣ = Έχει 7 πίνακες απόδειξη και βαριέμαι να τη γράψω


ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ = Άμα δεν ξέρεις να το βγάζεις αυτό, είσαι σε λάθος τμήμα


ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΒΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ = Τώρα σιγά μην κάθομαι να σου εξηγώ τα πάντα, βρές τα υπόλοιπα και τις συνέπειες μόνος σου


ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ= …αλλά θα μας πάρει περίπου δύο βδομάδες και -πάλι- βαριέμαι


ΑΥΤΟ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ = Ρε πόσο μα πόσο βαριέμαι. Άσε που δεν είμαι σίγουρος για το τι θα βγεί..


ΚΟΜΨΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ = Αυτός που τη σκέφτηκε έκανε ένα λογικό άλμα ίσα από δω μέχρι την Αυστραλία, είχε τρελλή φαντασία και κατάφερε να αποδείξει αυτό το απίστευτο πράμα σε λιγότερο από 10 γραμμές


Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΑΙ = Εκτός του ότι δεν είμαι σίγουρος πως τη θυμάμαι απ έξω, βαριέμαι κιόλας.








Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα;
-Πλένουν ένα και λένε: «ομοίως και τα άλλα».


Πώς γελάνε οι μαθηματικοί;
- «Χι χι τονούμενον».


Γιατί οι μαθηματικοί πάνε στην εκκλησία;
- Για να μελετήσουν την ακολουθία.


Γιατί παντρεύονται οι μαθηματικοί;
- Για να ολοκληρώσουν τη σχέση τους.


Πώς λένε οι μαθηματικοί την παρθένα;
-«Συνάρτηση κάτω φραγμένη».


Τι κάνει ένας gay μαθηματικός;
-Κάθεται στον άξονα των z.


Γιατί οι μαθηματικοί παρακολουθούν τις μέλισσες;
- Για να κάνουν πρόσθεση κατά μέλι.
=======================
Εναλλακτική απόδειξη με τι μέθοδο της επαγωγής
Κάθε φυσικός αριθμός έχει μια ενδιαφέρουσα ιδιότητα.


Απόδειξη. Για n=1, η πρόταση ισχύει αφού το 1 είναι ο μόνος φυσικός που είναι ίσος με το τετράγωνο του.
Έστω ότι η πρόταση ισχύει για n.
Δείχνουμε ότι ισχύει για n+1. Αν δεν ίσχυε, τότε ο n+1 θα ήταν ο πρώτος φυσικός αριθμός που δεν έχει μια ενδιαφέρουσα ιδιότητα, που όμως από μόνο του αποτελεί μια ενδιαφέρουσα ιδιότητα. Αποδείχθηκε.


Το αγαπημένο μου
Πώς λέμε έναν χώρο που είναι κίτρινος  και κάθε Cauchy του συγκλίνει;
Χώρο Bananach.
===================
===============
======
======
Πως ανοίγουν τις κονσέρβες οι Μαθηματικοί;
       Μάζεψαν αντιπροσώπους από τους Μαθηματικούς, τους Φυσικούς και τους Χημικούς και τους
        έδωσαν το εξής πρόβλημα. Πως θα μπορέσουν να ανοίξουν μια σφραγισμένη κονσέρβα;
         Πρώτοι είπαν θα ξεκινήσουν οι φυσικοί. Κλείστηκαν μέσα σ" ένα μεγάλο αμφιθέατρο και άρχισαν να
        ψάχνουν τη λύση. Ύστερα από ένα μισάωρο, βγήκαν όλοι χαρούμενοι και φώναζαν: Βρήκαμε τη λύση,
        βρήκαμε τη λύση!
          Τους ρώτησε τότε η επιτροπή ποια ήταν η λύση που έλεγαν, και οι φυσικοί απάντησαν: 'Θα θέσουμε
        την κονσέρβα σε περιστροφική κίνηση γωνιακής ταχύτητας 20m/sec.
        Καθώς θα στριφογυρίζει, θα τη βομβαρδίσουμε με σωματίδια ζήτα, με αποτέλεσμα να λιώσει το
        μέταλλο και να μην πάθει τίποτα απολύτως το περιεχόμενο της κονσέρβας.'
          'Πολύ ωραία', είπαν οι κριτές, 'ας δοκιμάσουν οι χημικοί τώρα'. Πράγματι μπήκαν οι χημικοί στο
        αμφιθέατρο και προσπαθούσαν να λύσουν με τη σειρά τους κι αυτοί, αυτό το δύσκολο πρόβλημα. Όπως
        και οι φυσικοί, έτσι και οι χημικοί μετά από κάνα μισάωρο βγήκαν κι αυτοί με χαρές και πανηγύρια και
        φώναζαν: Το βρήκαμε! Το βρήκαμε!
          Τους ρώτησε κι αυτούς η επιτροπή για τη λύση. Και οι χημικοί έδωσαν την εξής απάντηση: 'Θα
        βάλουμε την κονσέρβα μέσα σ" ένα κουβά με νερό. Θα προσθέσουμε μια χημική ένωση του σιδήρου και
        θα βάλουμε και ηλεκτρόδια από βανάδιο. Θα εφαρμόσουμε τάση 200
        μVoltανάμεσα στα ηλεκτρόδια με αποτέλεσμα να διαλυθεί το μέταλλο. Στο μεταξύ
        θα έχει εξατμιστεί και το νερό, οπότε μας μένει μόνο το περιεχόμενο της κονσέρβας καθαρό και έτοιμο
        για φάγωμα.'
          'Πάρα πολύ ωραία', είπαν οι κριτές, 'για να δούμε όμως και τους μαθηματικούς'. Μπήκαν και οι
        μαθηματικοί στο αμφιθέατρο και άρχισαν να συζητούν το πρόβλημα.
          Έμειναν μέσα στον αμφιθέατρο τρεις και μισή ώρες και οι κριτές είχαν αρχίσει να ανησυχούν Ύστερα
        από τρεις και μισή ώρες συνεχόμενης σύσκεψης, βγήκαν επιτέλους οι μαθηματικοί καταϊδρωμένοι,
        κουρασμένοι, ξεθεωμένοι, φωνάζοντας: Επιτέλους το βρήκαμε! Επιτέλους!
          Και πριν προλάβει να τους ρωτήσει η επιτροπή, αυτοί άρχισαν να μιλάνε: 'Είχαμε τη λύση μπροστά
        μας και δεν τη βλέπαμε! Η λύση που βρήκαμε ήταν τόσο απλή στη χρήση αλλά και τόσο δύσκολη στη
        σύλληψη!', 'Λοιπόν;' τους ρώτησαν οι κριτές, 'ποια είναι αυτή η λύση;'
          Και οι μαθηματικοί είπαν : 'Έστω μια ανοιχτή κονσέρβα...'
===========
 Επίθεση απ' τους Παραγώγους
          Ήταν οι Συναρτήσεις παρέα και τα έπιναν άσχημα σε ένα καπηλειό.
        Φασαρία, μεγάλες πήλινες κούπες με κρασί, κουβέντες για το ποιος έχει το πιο
        μεγάλο πεδίο ορισμού, τις πιο κομψές κλίσεις και άλλα τέτοια. Όταν ξαφνικά....
        Μέσα στο καπηλειό, μπουκάρει πανικόβλητος ο Λογάριθμος, φωνάζοντας: Φύγετε γρήγορα, μας βρήκαν
        οι Παράγωγοι και έρχονται να μας παραγωγίσουν. Φύγετε, σας λέω θα γίνει σφαγή.
          Πανικός, φωνές, τραπέζια να αναποδογυρίζουν και οι Συναρτήσεις να προσπαθούν να φύγουν όσο
        πιο γρήγορα μπορούν. Μόνο μία συνάρτηση, να έχει αράξει ατάραχη σε ένα τραπεζάκι και να κοιτάζει
        ανέμελα τα σημεία τομής της με τον άξονα των χ.
        -Καλά, δεν άκουσες, της λέει ο Λογάριθμος, φύγε γρήγορα, θα γίνει σφαγή,
        έρχονται οι Παράγωγοι.
          -Δε μασάω, λέει η συνάρτηση ατάραχη. Εγώ είμαι η e^x.
-Κι άμα σε παραγωγίσει ως προς y;   


=================
 Συναντώνται στο δρόμο το 2 με το 8.
  Καλημέρα 2, λέει το 8.
  Καλημέρα 7, απαντά το 2.
  Μα δεν είμαι το 7, είμαι το 8.
   Α, συγγνώμη, αφαιρέθηκα.
===============

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)