Έδωσαν στα γουρούνια μαργαριτάρια!!! (Ευαγγελικόν: Ματθαίος 7.6: «Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ρήξωσιν ὑμᾶς.»

ΚΤΕΛ για Αρχαία Μεσσήνη μόνο κάθε Δευτέρα και Παρασκευή την αυγή και το καταμεσήμερο!

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟ ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Μόνο κάθε Δευτέρα και κάθε Παρασκευή, στις 5.30 το πρωί και στις 2.00 μετά το μεσημέρι, έχει δρομολόγια το Υπεραστικό ΚΤΕΛ από την Καλαμάτα στην Αρχαία Μεσσήνη, έναν από τους κορυφαίους αρχαιολογικούς προορισμούς της Πελοποννήσου!...
Αυτή η ελλιπέστατη και κακή συγκοινωνιακή σύνδεση φαίνεται ότι προκάλεσε τα παράπονα και τα αρνητικά σχόλια τουριστών στη Μεσσηνία προς το υπουργείο Τουρισμού.
Για το θέμα αυτό έγιναν συσκέψεις σήμερα τόσο στην Περιφερειακή Ενότητα όσο και στο Δημαρχείο Καλαμάτας. Το ενδιαφέρον είναι ότι εμμέσως η Περιφερειακή Ενότητα αναγνωρίζει το πρόβλημα, ο δε Δήμος Καλαμάτας σημειώνει ότι τα παράπονα και τα αρνητικά σχόλια «δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα» σε ό,τι αφορά την περιοχή του Δήμου.
Το θέμα έγινε γνωστό χθες, όταν από το Δήμο Καλαμάτας ανακοινώθηκε ότι «αποδέκτης παραπόνων και αρνητικών σχολίων έγινε πρόσφατα το Υπουργείο Τουρισμού από τουρίστες που επισκέπτονται την Καλαμάτα και εν γένει τη Μεσσηνία, για θέματα συγκοινωνίας με τα ΚΤΕΛ».
Σε σύσκεψη που έγινε στο Διοικητήριο υπό την προεδρία του αντιπεριφερειάρχη, Παναγιώτη Αλευρά, με τη συμμετοχή της διοίκησης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και υπηρεσιακών παραγόντων, αναγνωρίστηκε το πρόβλημα, καθώς σημειώνεται χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωση ότι το θέμα που συζητήθηκε ήταν «η τροποποίηση δρομολογίων για την τουριστική περίοδο προς εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Νομού, κυρίως σε τουριστικούς, ιστορικούς και πολιτιστικούς προορισμούς (π.χ. Αρχαία Ιθώμη κ.λπ.)».
Επισημαίνεται επίσης ότι συζητήθηκε και το θέμα του διαγωνισμού για τη μεταφορά των μαθητών για το νέο σχολικό έτος, ενώ σε ό,τι αφορά τη θέση του Π. Αλευρά, σημειώνεται πως «τόνισε την αναγκαιότητα τόσο για τη δρομολόγηση λεωφορείων του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς – τουριστικούς προορισμούς του Νομού και υπήρξε άμεση ανταπόκριση του ΚΤΕΛ, όσο και για την ένταση των εργασιών προετοιμασίας μεταφοράς των μαθητών για το ερχόμενο σχολικό έτος από τις υπηρεσίες της Π.Ε. Μεσσηνίας.
Σχετικά με τη σύσκεψη που έγινε στο Δημαρχείο, υπό την προεδρία του δημάρχου, Παναγιώτη Νίκα, το σχετικό δελτίο ξεκινάει ως εξής: «Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργείο Τουρισμού έγινε πρόσφατα αποδέκτης παραπόνων και αρνητικών σχολίων από τουρίστες που επισκέπτονται την Καλαμάτα και εν γένει τη Μεσσηνία, για θέματα συγκοινωνίας με τα ΚΤΕΛ, τα οποία όμως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Ο δήμαρχος επεσήμανε πως η κατάσταση όσον αφορά στο Αστικό ΚΤΕΛ Καλαμάτας και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας και την εξυπηρέτηση που παρέχουν είναι καλή, καθώς διαθέτουν έμπειρο προσωπικό και εν γένει σύγχρονο στόλο, ενώ μπορεί να γίνει καλύτερη. Ζήτησε, δε, την προσοχή των δύο ΚΤΕΛ σε θέματα καθαριότητας των οχημάτων και φροντίδας των στάσεων, οι οποίες είναι δυνατόν να αποδώσουν εισόδημα στα ΚΤΕΛ με την προσέλκυση διαφήμισης. Τόνισε, επιπλέον, ότι ο Δήμος Καλαμάτας υποστηρίζει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς διότι εξασφαλίζουν καλές συνθήκες μετακινήσεως, μειώνουν τον κυκλοφοριακό φόρτο και συμβάλουν στην αποφυγή της περιβαλλοντικής επιβαρύνσεως λόγω μεταφοράς ανθρώπων και μικρών φορτίων».
Στ.Μ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)