Αναρτήσεις

ώρα να αναλάβει πρωτοβουλία ο Δήμος για την ασφάλεια του Δήμου....

Εικόνα
Κράτος δεν έχουμε και το ξέρετε.... Υπάρχουν στιγμές , όπου σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον Δήμο της Μεσσήνης έχουν Υπηρεσία ΕΝΑΣ (αριθμός : 01) ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ Για την δανεική βενζίνη για τα περιπολικά , το γνωρίζετε.... Προτείνω : Οργάνωση πολιτοφυλακής με εκπαιδευμένους πολίτες , ώριμους πολίτες, που θα επανεκπαιδευτούν , που θα έχουν κάνει σε ειδικά σώματα του Στρατού, που θα ήταν 5-ετούς θητείας , που είναι έφεδροι αξιωματικοί και επιθυμούν να επανεκπαιδευτούν κια να προσφέρουν υπηρεσία περιπολίας σε εθελοντική βάση. Να περάσουν από ψυχομετρικά τέστ , να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν υπηρεσία περιπολιών. Να τους δοθεί δικαιοδοσία και ελάχιστα μέσα. ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ. Ένας «επιλοχίας» θα  βγάζει κάθε μέρα (μή προβλέψιμη) Υπηρεσία και θα έχει διαρκή επαφή με την κάθε ομάδα περιπολίας. Αν κάποιος μπορεί να σκεφθεί κάτι καλύτερο και λυσιτελέστερο να μου το στείλει να το αναρτήσω και να το υποβάλλω στον Δήμο Μεσσήνης... ΤΩΡΑ, ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ......... Ενδεικτικός Προγραμματισμός 1. Πρόσκληση εκδήλωσης ανδιαφέρ

Υπάρχουν οικολογικά μέσα μετακίνησης;

Εικόνα
Το ερώτημα μοιάζει αφελές, αλλά δεν ξέρω αν όντως είναι τέτοιο. Επειδή εξακολουθεί να ισχύει η αρχή διατήρησης της ενέργειας, δνε θα πρέπει να τρελαθούμε για «καθαρά» και «ακάθαρτα» μέσα μεταφοράς. Χωρίς περιστροφές, θέτω το πρόβλημα: 50 πρόσωπα μεταφερόμενα με το ποδήλατό τους ρυπαίνουν λιγότερο από το αν μεταφέρονται με τα ΙΧ. τους ; Πόσο λιγότερο; 50 πρόσωπα μεταφερόμενα με το ποδήλατό τους ρυπαίνουν περισσότερο μεταφερόμενα με Συλλογικό Μέσο Μετακίνησης; 50 πρόσωπα μετακινούμενα με τα πόδια ρυπαίνουν λιγότερο από το να μετακινούνται στην ίδια απόσταση με ΙΧ , με ΜΜΜ , με ποδήλατο, με μηχανάκι, με υβριδικό κινητήρα, με ηλεκτρικό κινητήρα  ή με ηλιακή ενέργεια;  Έχουν δοθεί απαντήσεις στα προηγούμενα; Η Φυσική δίνει απαντήσεις για το ότι όταν μεταφερόμαστε με ΙΧ, καταναλώνουμε περισσότερη ενέργεια απ΄ό,τι αν μετακινηθούμε μόνοι μας. Προφανή πράγματα δηλαδή. Η καθαρή ενέργεια ποιά είναι; Η ηλεκτρική; Αυτή που ρυπαίνει την Πτολεμαΐδα και την Μεγαλόπολη για να κινούνται «κ

Στιγμιότυπα από τις απονομές επαίνων του συμμετοχικού διαγωνισμού του Μικρού Ευκλείδη στην Μεσσηνία

Εικόνα
Με σημαντική συμμετοχή γονέων και μαθητών , όπως και λοιπού κόσμου, έγινε η βράβευση των μαθητών σχολείων της Μεσσηνίας . Στην εκδήλωση παρευρέθησαν από την Αθήνα και απηύθηναν χαιρετισμό όπως και σύντομες τοποθετήσεις και οι: Διονύσιος Λάππας, τακτικός καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Μαθηματικό Τμήμα και μέλος του ΔΣ της ΕΜΕ. Φουρτούνης Βασίλειος , εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπρόσωπος της Συντακτικής Επιτροπής του Περιοδικού της ΕΜΕ   Στην  εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης :    Ο      Διευθυντής  Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης  Μεσσηνίας κ.   Κωνσταντίνος  Βασιλόπουλος Ο Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Δευτεροβάθμιας κ. Σικαλιάς Παναγιώτης Ο Προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως εκπρόσωπος του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας του Νομού, ο κ. Μπουζαλάς Σταύρος Διεξήχθη επίσης και μια σύντομη εισήγηση με θέμα «Απλές -καθημερινές έννοιες πίσω από περιώνυμες μαθηματικές έννοιες και θεωρήματα» του Μαθηματικού Γιάννη Πλατάρου. (Επισυνάπτεται

Διάλεξη και εκδήλωση βράβευσης σε μαθητές από ΕΜΕ και Σύλλογο εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Μεσσηνίας

πρόσκληση- αφίσα ΕΜΕ και πρωτοβάθμιας 4ος Συμμετοχικός διαγωνισμός του Μικρού Ευκλείδη

Σχετικά με την μετατροπή της παιδικής Χαράς στον Άγιο Ιωάννη σε θέση στάθμευσης....

Εικόνα
Το Δημοτικό Συμβούλιο, προφανώςς υπό την πίεση του Συλλόγου εμπόρων και της πρωτοφανούς κρίσης, πήρε μια απόφαση. Προφανώς δεν υπάρχουν λεφτά για να φτιαχθεί η παιδική χαρά. Προφανώς είναι άντρο παραμονής αλλοδαπών. Προφανώς υπήρξε μεγάλη γκρίνια και πιέσεις «για να ανασάνει η αγορά» Προφανώς ισχύει το «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.» Προφανώς η κακοδαιμονία της αγοράς δεν οφείλεται στις ελλείψεις χώρων στάθμευσης, αλλά στην πρωτόγνωρη κρίση, η οποία οσονούπω, θα αχρηστεύσει και τα οχήματα, οπότε και το πρόβλημα στάθμευσης θα λυθεί αυτομάτως.  Επειδή πρέπει να κατανοούμε, να συζητούμε και να βλέπουμε μακρυά, καταθέτω υποδείξεις για την μετατροπή του χώρου σε χώρο στάθμευσης.  1. Με τίποτα δεν θα πρέπει να πέσει άσφαλτος αλλά ψιλό χαλίκι. 2. Περιμετρικά πρέπει να μπει ένα παρτέρι σε σχήμα Π , με λωρίδα πλάτους 2 μέτρων τουλάχιστον όπου θα μπουν αειθαλή δενδράκια κατά προτίμηση φοινικοειδή αντοχής και ταχείας αναπτύξεως (πιτσάρδια) που θα αναβαθμίσουν αισθητικά την περ