Αναρτήσεις

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)

Εικόνα
  Απαντήσεις συνεχίζονται και σε νεώτερη ανάρτηση , μετά την 50η μελέτη περίπτωσης για λόγους ευκινησίας της σελίδας)  (ενδεικτικές απαντήσεις στις μελέτες περίπτωσης κατά την διαδικασία της συνέντευξης υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων) Δημοσιεύουμε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην πρώτη μελέτη περίπτωσης του ΥΠΔΒΜΘ για την συνέντευξη των υποψηφίων Διευθυντών. Όλες οι μέχρι τώρα μελέτες περίπτωσης είναι 185 , ενώ η τράπεζα θεμάτων θα εμπλουτιστεί και εμπλουτίζεται ήδη! Σε 200 μέρες με ρυθμό μία απάντηση την ημέρα θα τις δημοσιεύσουμε όλες (όσες γνωρίζουμε καλώς!) :-) Καλή επιτυχία στους υποψηφίους και τις απαντήσεις μας να μην τις λάβετε ως....θέσφατα! Θέματα Επιλογής Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης   Θέμα 1ον Περιγραφή ‘Έχει παρατηρηθεί ότι η πλειονότητα των διευθυντών των σχολείων αποστέλλει στο γραφείο εκπαίδευσης στατιστικά στοιχεία και δεδομένα των σχολικών μονάδων, τα οποία δεν είναι απολύτως ακριβή (πχ αριθμός μαθητών, τμημάτων, βαθμός κάλυψης του ωραρίου των εκπαιδευ

Η Δημοσίευση για τις μελέτες περίπτωσης των υποψηφίων διευθυντών Σχολικών μονάδων και κάποια εύλογα ερωτήματα, (Από το Αλφαβήτα)

Η Δημοσίευση για τις μελέτες περίπτωσης των υποψηφίων διευθυντών Σχολικών μονάδων και κάποια εύλογα ερωτήματα. Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού Το Υπουργείο προσφυώς δημοσίευσε την περιγραφή των καταστάσεων πάνω στις οποίες θα κληθούν να απαντήσουν οι υποψήφιοι Διευθυντές Σχολικών μονάδων. Άλλο να έχεις 300 υποψήφιους και άλλο 30.000 Και μόνο λόγω αριθμητικής σχέσης-αναλογίας, αυξάνονται αναλόγως οι κίνδυνοι για κάποιο απευκταίο παρατράγουδο. Κατά την γνώμη μας καλά έκανε το Υπουργείο, ανεξαρτήτως των   λόγων που υπαγόρευσαν αυτή του την ενέργεια. Να δούμε όμως και τις παρενέργειες: Παλαιά (δηλ. το περασμένο καλοκαίρι που εφαρμόσθηκε ο ίδιος νόμος από το ΚΥΣΔΕ για την επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης) το σκηνικό είχε διαμορφωθεί ως εξής: Ο υποψήφιος επέλεγε φάκελο ο οποίος ανοίγετο παρουσία του και ελάμβανε το θέμα το οποίο προετοίμαζε σε παρακείμενο καμαράκι του ΥΠΔΒΜΘ, επί δεκάλεπτο. Τώρα τι θα γίνεται; Υπάρχουν κοντά 200 περιγραφές περίπτωσης, για τις οποίες θα μπορεί

Οι αξιολογικοί πίνακες Διευθυντών Μεσσηνίας και η απέκδυσις(*)

Εικόνα
Όταν έχεις υποβάλλει πολλές φορές αίτηση για «στέλεχος» της εκπαίδευσης σε διάστημα δεκαετιών και έχεις (αναγκαστικά) εγκύψει στους νόμους τους εκάστοτε ισχύοντες (ουδείς ίσχυσε δεύτερη φορά!) αποκτάς...πείρα! Μελετώντας πίνακες αξιολογικούς, αποκτάς γνώση των προσόντων των συναδέλφων σου. Κανονικά, όταν ασχολείσαι με τα συνδικαλιστικά και τα επιστημονικά Σωματεία πρέπει να τα ξέρεις όλα. Υποτίθεται, ότι είμαστε μια γειτονιά και όλοι ξέρουμε τα κουτάλια των διπλανών.... Έτσι υποτίθεται. Με το να δούμε τους νέους αξιολογικούς πίνακες, κανονικά δεν πρέπει να εκπλαγούμε καθόλου! Τι να μας εκπλήξει; Το ότι ο υπογράφων ανεκάλυψε τρία λάθη στην μοριοδότησή του; Μπα! Συνήθη τα λάθη και συνήθεις οι ενστάσεις. Με όλες τις Κυβερνήσεις (μην παρεξηγηθεί το πνεύμα μας!) Αν μάλιστα έχεις μπόλικα μόρια μπορεί να γίνει εύκολα το λάθος. (Δεν είναι ειρωνικό αυτό) Επίσης είναι δύσκολο να γίνει λάθος και να πάρεις .....παραπάνω!. Λάθος για το λιγότερο γίνεται πάντα! Αλλά κι αυτό έχει εξή

Υποδείγματα ενστάσεων επί των κρίσεων Διευθυντών Σχολικών μονάδων.

υποδείγματα ενστάσεων στις κρίσεις διευθυντών.

Νέα επιτυχία από την προσωποποίηση της ακουστικής αισθητικής, πλην ουδόλως της οπτικής, Λαίδης Γκάγκα!

Δημοσιευμένο υλικό για την αρχαία Μεσσήνη

Ευρήματα της αρχαίας Μεσσήνης , αποτίμηση στο περιοδικό Αρχαιολογικά (Μαίρη Αδαμοπούλου) Ο Μαρμάρινος γίγας της Μεσσήνης (Μαίρη Αδαμοπούλου) Η αρχαία Μεσσήνη στην νεα παράδοση

Η μοναδικότητα της Αρχαίας Μεσσήνης (Άρθρο του κ. Πέτρου Θέμελη το 1996 για την νέα-τότε - ανασκαφή)

Η μοναδικότητα της Αρχαίας Μεσσήνης.

Η Μεσσήνη τιμά τη Δέσποινα Στυλιανοπούλου, την δική μας Δέσποινα που μας κάνει υπερήφανους.

Εικόνα
NewsIt.gr Τιμητική εκδήλωση, αφιέρωμα στην γνωστή ηθοποιό του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου. Ο Σύλλογος Γυναικών Μεσσήνης και περιχώρων, την Κυριακή 19 Ιουνίου, στις 9.00 το βράδυ, θα πραγματοποιήσει εκδήλωση στο αμφιθέατρο του πάρκου Μεσσήνης. Στην τιμητική εκδήλωσηθα είναι παρούσα και η Δέσποινα Στυλιανοπούλου, ενώ θα μιλήσουν για εκείνη ο Γιώργος Οικονόμου, συγγραφέας και ηθοποιός, ο Κώστα Παπασπήλιος, συγγραφέας και ο Θωμάς Σιδέρης, συγγραφέας και θεατρολόγος. Δείτε ένα απόσπασμα από την ταινία "Η ταξιτζού" στην οποία είχε πρωταγωνιστικό ρόλο: Δέσποινα Στυλιανοπούλου Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Δέσποινα Στυλιανοπούλου Γέννηση 1937 Μεσσήνη Εθνικότητα Ελληνική Υπηκοότητα Ελληνική Είδος Τέχνης ηθοποιός Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου είναι Ελληνίδα ηθοποιός, πρωταγωνίστρια και θιασάρχης. Γεννήθηκε το 1937 στη Μεσσήνη . Σπούδασε φωνητική στο Ελληνικό Ωδείο και θέατρο στη Δραματική Σχολή Δημήτρη Ροντήρη,

Να ξαναλειτουργήσει η Αγία Σοφία στην Κων/πολη ως χριστιανική εκκλησία και όχι ως μουσείο

Εικόνα
The European Union Parliament is pressuring the Turkish Government to restore Saint Sophia Cathedral from a museum into a Greek Orthodox Church. However the Parliament has set a requirement of 1.000.000 signatures on a petition before it makes this conversation a prerequisite for Turkey 's admission into the European Union. You are requested to cast your vote by logging on to a link at  WWW.hagiasophiablog.com . This is an opportunity for each of you to have an impact on world events. Get as many Greek Orthodox, other Orthodox and Christian friends of yours to sign the petition and make history. Στο site  www.hagiasophiablog.com   υπάρχει ένα LINK, για να ψηφίσετε, ώστε να ξαναλειτουργήσει η Αγία Σοφία στην Κων/πολη ως χριστιανική εκκλησία και όχι ως μουσείο.  Για να ξεκινήσει η διαδικασία συζήτησης και άσκησης πίεσης από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προς την Τουρκία χρειάζονται 1.000.000 ηλεκτρονικές υπογραφές.  Ήδη σε μια εβδομάδα μαζεύτηκαν χωρίς καν ανακοινώσεις α

αναφορά του 1837 στο Δελτίο της εφημερίδος Αρχαιολογική στην Μεσσήνη.

Εικόνα

Για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα Μαθηματικών της Α΄Λυκείου.

Εικόνα
Το μελετώ και βλέπω ένα κομμάτι του εαυτού μου. Ελαχιστότατο, αλλά με μεγέθυνση φακού , φαίνεται. Δέκα  χρόνια διαλαλούσα στο διαδίκτυο κάποιες εμφάσεις που πρέπει να δίνονται , ιδίως στην φύση των πραγματικών αριθμών. Λόγου χάριν ποίος ο μικρότερος θετικός αριθμός , ο επόμενος του 2,39 , toy 2,39999999...   κτλ Επίσης μεγάλο αγώνα για το Αντιπαράδειγμα. Να υπάρχει έστω ως λέξη στα Βιβλία του Λυκείου. Θεωρώ ότι όλα σχεδόν έγιναν . Όχι φυσικά από μένα, αλλά από μια Σχολή Μαθηματικών που λέγεται Μαθηματικό Τμήμα του Παν. Αθηνών, ή λέγεται Σχολή Νεγρεπόντη ή λέγεται μαθητές Νεγρεπόντη ή λέγεται  επίδραση του Θεού (χωρίς εισαγωγικά η τελευταία λέξη!) Φυσικά, οι πολύ καλοί Μαθηματικοί συγγραφείς του βιβλίου Άλγεβρας της Α΄Λυκείου στο οποίο έκαναν μια αναγκαία και λίαν εύστοχη ανανέωση . Βλέπω τον Τομέα Ανάλυσης και Διδακτικής των Μαθηματικών πίσω. Στο πίσω-πίσω-πίσω  μέρος της φωτογραφίας κάπου αχνά και η δική μου φάτσα μαζί με τους γίγαντες δασκάλους μου. Μπήκα στο κάδρο, άρα ένας κόκκ

Κατάλογος με Μεσσήνιους αγωνιστές του 1821 (ένας από τους υπάρχοντες)

Μεσσήνιοι αγωνιστές του 1821 . Ένας κατάλογος

Ερώτημα στην Θεωρία Μέτρου: Το υπερσύνολο έχει μικρότερο μέτρο από το υποσύνολο; ( Από το alfavita.gr)

Ερώτημα στην θεωρία μέτρου Τί έλεγε το Υπουργείο στις 8 Μαρτίου 2011 Moriodotisi Τί λέει το Υπουργείο ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ στις 9 Ιουνίου 2001 ! epilogi_dnton_sxol_monadon_nees_diefkr_9_6_11

Ο Δήμος Λουτρακίου, υλοποίησε το 2011 μία ιδέα μας για τον Δήμο Μεσσήνης του.....2006!

Εικόνα
Η ιδέα ήταν η κατασκευή στον μώλο κουντουκιού ενός αγάλματος του Ποσειδώνα . Δεν έγινε , αλλά το έκαναν από τον Γενάρη φέτος στο......Λουτράκι! Εύγε στον Δήμαρχο Λουτρακίου που πραγματοποίησε την ιδέα μου, πάρα πολύ χαίρομαι, αν και θα χαιρόμουν περισσότερο αν πραγματοποιείτο στην Μεσσήνη! Πού είχαμε καταγράψει την ιδέα: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:kpSgArM3EWsJ:www.scribd.com/doc/37718619/%CE%A0%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%9C%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%AE%CE%BD%CE%B7+%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D+%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%AE%CE%BD%CE%B7&cd=7&hl=el&ct=clnk&gl=gr&client=firefox-a&source=www.google.gr το απόσπασμα Μεγάλο ορειχάλκινο αντίγραφο αγάλματος του Ποσειδώνος που εκτοξεύει την τρίαινα στην μέση περίπου του μώλου του κουλτουκιού , με κατεύθυνση Βορρά –Νότου . Μαζί με τον καλλιμάρμαρο ν

Ενδιαφέροντα στιγμιότυπα από τους ειρηνικούς «αγανακτισμένους» της Πλατείας Συντάγματος.

Αγανακτισμενοι

Δημογραφικά & Οικονομικά στοιχεία Μεσσηνίας και Ελλάδος 1861

Δημογραφικά & Οικονομικά στοιχεία Μεσσηνίας και Ελλάδος 1861

Διοικητική Διαιρέσις Ελλάδος 1833

Διοικητικές Διαιρέσεις Ελλάδος 1833

Τα διόδια Παμίσου , Πανελλήνιον Δημοτικόν υπόδειγμα τελών!

Εικόνα
Τα διόδια Παμίσου , Πανελλήνιον Δημοτικόν υπόδειγμα τελών!

ΕΜΕ (Περιεχόμενα Προγράμματος Σπουδών Μαθηματικών Γυμνασίου & Λυκείου) (ΤΕΛΙΚΟ)

Καλούνται ΟΛΟΙ οι κ.κ. Συνάδελφοι Μαθηματικοί να προβούν σε κριτική αποτίμηση του παρακάτω ΣΧΕΔΙΟΥ , ώστε αφού αυτή η κριτική αποτίμηση γίνει σε Πανελλήνιο επίπεδο,  από τα τοπικά Παραρτήματα της ΕΜΕ, στην συνέχεια να διαμορφωθεί η τελική πρόταση που θα προταθεί και προς το ΥΠΔΒΜΘ το οποίο έχει και την τελική νομοθετική πρωτοβουλία και ευθύνη για το τι θα θεσμοθετήσει η Βουλή. Η αποτίμηση μπορεί να γίνει και στο παρόν μπλόγκ , αφού από την τεκμηριωμένη άποψη και τον διάλογο, πάντα βγαίνει κάτι θετικό και σωστότερο... Παρακαλούμε για την επώνυμη τεκμηριωμένη άποψή σας ή και απλώς την απλή πρώτη σας εντύπωση. Ευχαριστώ πολύ  εκ μέρους του Παραρτήματος της ΕΜΕ Μεσσηνίας Γιάννης Π. Πλατάρος  Σημείωση: Στο παρακάτω κείμενο, μπορείτε να κάνετε προβολή πλήρους οθόνης , εκτύπωση ή μεταφόρτωση για να το μελετήσετε καλύτερα. ΕΜΕ (Περιεχόμενα Προγράμματος Σπουδών Μαθηματικών Γυμνασίου & Λυκείου) (ΤΕΛΙΚΟ)

Δικαστικές υποθέσεις Νησίου έτους 1831

Δικαστικά Νησίου έτους 1831