Ενδεικτικές απαντήσεις σε θέματα υποψηφίων Σχολικών Συμβούλων
Αρχίζουν οι ενδεικτικές Απαντήσεις, μόνο που τα πράγματα είναι πιο απαιτητικά σε σχέση με τα καλοκαιρινά θέματα ενδεικτικών απαντήσεων για διευθυντές. Ελπίζω να έχουμε την ψυχική ηρεμία να πιάσουμε τα θέματα, αλλά παρακαλώ με αντίλογο και συμπλήρωση . Ο υποφαινόμενος ΔΕΝ είναι πλέον υποψήφιος. Έτσι οι απαντήσεις εκλαμβάνονται ως άσκηση -εξάσκηση, δοκιμή στην δημόσια κριτική , δεδομένου ότι δεν υπάρχουν και τυποποιημένες συνταγές για όλα. Ευελπιστώ στην συμμετοχή όλων και ό,τι προλάβουμε... Παρακαλώ επίσης, να ληφθεί υπ΄όψιν η στενότητα του χρόνου (Δεν είναι καλοκαίρι πλέον για να γράφουμε όλη μέρα στο διαδίκτυο) Τουλάχιστον αυτά τα θέματα διδακτικής είναι απείρως πιο ενδιαφέροντα από τα διοικητικά των Σχολείων.... 269 ο Σενάριο Α. Θεωρητικές Παραδοχές Σύμφωνα με την έρευνα οι μαθητές μπορεί να ολοκληρώνουν μαθηματικές διαδικασίες με βάση συγκεκριμένους αλγορίθμους αλλά δυσκολεύονται να κατανοήσουν τη σημασία τους και να ερμηνεύσουν μαθηματικά τα συμπεράσματα τα οποί