Αναρτήσεις

Δέσποινα Βανδή, Έλλη κοκκίνου στην Μεσσήνη!

Εικόνα

Νίκος Κλάδης: "Οι λίγες ελλείψεις προσωπικού θα καλυφθούν άμεσα"

Εικόνα
Γράφτηκε από την  Γιούλα Σαρδέλη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ NOTOSPORT Εκτύπωση E-mail Η έντυπη έκδοση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ καθημερινά από τις 8 το πρωί στον υπολογιστή σου "Ειλικρινή διάθεση προσφοράς, για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών μας", ζητά από όλους τους εκπαιδευτικούς ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, Νίκος Κλάδης, προσθέτοντας πως "ο χώρος της εκπαίδευσης δεν προσφέρεται για άγονες και στείρες αντιπαραθέσεις". Ο ίδιος δηλώνει ικανοποιημένος που τα βιβλία φέτος μοιράστηκαν στην ώρα τους, αλλά και από το γεγονός ότι υπάρχουν λίγες μόνο ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό - οι οποίες λέει μάλιστα ότι θα καλυφθούν άμεσα.   Φέτος οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με 3 νέες θεματικές ενότητες στο πλαίσιο των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, Πολιτισμού και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που θα συνεχιστούν και φέτος όπως ενημερώνει ο κ. Κλάδης. Οσο για τα παιδιά που στερούνται και το δεκατια

Κουφοντίνας και αδελφοί Ξηροί, ως μέσοι Έλληνες!...

Κανονικά, οι αρχιεκτελεστές της 17Ν επ΄ουδενί δεν θα έπρεπε να ομοιάζουν με τον «μέσο Έλληνα», πέραν ίσως ότι λαλούν την ίδια γλώσσα. Αυτοί είναι δολοφόνοι και φορείς αναρχικής ιδεολογίας. Αυτοί, δεν παραδέχονται το Κράτος, δεν το αναγνωρίζουν , δεν αναγνωρίζουν καμία Αρχή και Εξουσία. Ομοίως και ο μέσος Έλληνας όμως! Δεν έχει γράψει Αναρχικό Μανιφέστο, αλλά όταν είναι να εφαρμόσει τον νόμο «απ΄εδώ πάνε οι άλλοι!....» Δεν τον εφαρμόζει όπως μπορεί, όπου μπορεί. Το ίδιο έκανε και η 17Ν. Όταν όμως κληθεί - ο μέσος Έλληνας- να δώσει λόγο για παράβαση του νόμου, κάνει το ίδιο με την 17Ν: 1) Αμφισβητεί την παράβαση. 2) Αμφισβητεί τον νόμο. 3) Θεωρεί προσωπική του εξόντωση την εφαρμογή του νόμου.  4) Χρησιμοποιεί όλα τα θεσμικά, θεμιτά (και αθέμιτα) μέσα που του παρέχει ο ίδιος ο νόμος για υπεράσπισή του.  5) Προσφεύγει σε δικηγόρο  για να τα κανονίσει με την εκτελεστική και δικαστική εξουσία. 6) Κάνει δηλώσεις στις εφημερίδες για το πόσο δίκιο έχει , πόσο άδικος είναι ο νόμος, πόσο αθ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δρομολόγια για το Πανηγύρι της Μεσσήνης απο 20/9/2013 έως 27/9/2013.

Εικόνα
Σας ενημερώνουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στο Πανηγύρι της Μεσσήνης  καθιερώνει ειδικά καθημερινά  δρομολόγια από 20.09.2013 έως και 27.09.2013. Τα  δρομολόγια για το Πανηγύρι της Μεσσήνης θα ξεκινούν καθημερινά: από Καλαμάτα  από 14.30 και ανά ώρα έως 22.30  (ΧΧ.30) από Μεσσήνη  από 15.00 και ανά ώρα έως 23.00  (ΧΧ.00) Ειδικά το Σάββατο 21.09.2013 τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν ανά ώρα από Καλαμάτα στις 18.30 και ανά έως τις 22.30 (ΧΧ.30) από Μεσσήνη από 19.00  και ανά ώρα έως 23.00 (ΧΧ.00)   Η τιμή εισιτηρίου μετ’ επιστροφής για τη διαδρομή Καλαμάτα – Μεσσήνη - Καλαμάτα είναι 2 €. Τα εισιτήρια θα εκδίδονται  μέσα στην αμαξοστοιχία

Είμαι αντιτέτοιος!...

Εικόνα
Είμαι αντιολυμπιακός, αντιπαναθηναϊκός, είμαι αντιφασίστας, είμαι αντικομουνιστής είμαι αντιναζιστής. Τι είμαι;  Έχω θέση; Δεν έχω θέση. Έχω αντίθεση; Έχω. Αλλά θέση; Εντελώς απροσδιόριστη και ασαφή. Τι είμαι; Τίποτα δεν είμαι , εξαρτώ την ύπαρξή μου από την ύπαρξη του άλλου. Αν χαθεί ο αντίθετος πόλος δεν έχω λόγο ύπαρξης . Για να υπάρχω , πρέπει να υπάρχει και ο άλλος. Ενίοτε, αν δεν υπάρχει ο άλλος, πρέπει να εφευρεθεί. Να επινοηθεί, να κατασκευαστεί. Στην ανάγκη να τον κατασκευάσουμε εμείς! Τι σοβαρότητα έχω όταν η «θέση μου» βασίζεται στην αντίθεση; Απολύτως καμία. Δεν έχω θέση καμία, δεν έχω ιδεολογία, εκφράζω μόνο απαρέσκεια, δεν εκφράζω ευαρέσκεια πουθενά ή κάτι...κρύβω! Σε ένα δεύτερο επίπεδο ανάλυσης, λογικό, το «δεν είμαι αυτό» υπονοεί συνήθως άπειρες άλλες πιθανές θέσεις, άρα ....τίποτα! Δεν αυτοπροσδιορίζομαι με το αντί στον άλλο. Διαθέτω το άκρον άωτον της ιδεολογικής θολούρας. Αυτό βολεύει για  στρατολόγηση, αλλά ξεβολεύει όταν έρχεται η ώρα αποφάσεων και προσδιορισμού.

8500 προσλήψεις στην Παιδεία μέσω του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας

Εικόνα
Μέσω προγράμματος κοινωφελούς εργασίας αναμένεται μέσα στις επόμενες μέρες να πραγματοποιηθούν 8500 περίπου προσλήψεις στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην ειδική αγωγή. Το παραπάνω προκύπτει από την κοινή υπουργική απόφαση με αριθμό πρωτοκόλλου 3.24641/Οικ.3.1574, της 26ης Αυγούστου του 2013 η οποία φέρει και την υπογραφή του Υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου. Το πρόγραμμα έχει συνολικό κόστος 216.000.000 ευρώ και στο Υπουργείο Παιδείας αντιστοιχεί το 19% του ποσού δηλαδή 41.000.000 ευρώ. Όπως αναφέρεται στην ΚΥΑ η πράξη για το Υπουργείο Παιδείας έχει ως στόχο » την υποστήριξη και βελτίωση των υπηρεσιών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε μαθητές που οι οικογένειες τους δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση». Στο έγγραφο προσδιορίζονται και οι υπηρεσίες όπου θα γίνουν οι προσλήψεις.

Απάντηση σε σχόλιο για τα «μπουκάλια μπύρας της Δευτεροβάθμιας» στο ΘΑΡΡΟΣ Καλαμάτας

Εικόνα
Ηλεκτρονική έκδοση ΘΑΡΡΟΥΣ Καλαμάτας: Τελευταία Ενημέρωση: 17/09/2013 15:07  Τσάντες γεμάτες με άδεια μπουκάλια μπύρας είδαμε χθες σε τραπέζι στο διάδρομο έξω από τα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, στον 6ο όροφο του Διοικητηρίου. Όσο να ’ναι, η εικόνα «χτυπάει» κάπως… Μ.Ν.   ΘΕΜΑ: Απάντηση σε σχόλιο για τα «μπουκάλια μπύρας της Δευτεροβάθμιας»  Σε απάντηση του σχολίου της  κας Μαρίας  Νίκα, με τίτλο «οι τσάντες με τα μπουκάλια της μπύρας της Δευτεροβάθμιας» έχουμε να σας αναφέρουμε, ότι καθαρίσαμε και διευθετήσαμε  αποθήκη που ανήκε στο Τμήμα  Αλιείας   ώστε να το κάνουμε αρχείο της  μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  και βρήκαμε μαζί με τους ατάκτως ερριμμένους παλαιούς Η/Υ  (που τακτοποιήσαμε) και κάποια ξεχασμένα μπουκάλια στα ντουλάπια , τα οποία βγάλαμε ή  για την ανακύκληση  ή να τα πάρει ο Ηλίας και του 6ου (ο γνωστός Κυλικειάρχης του ισογείου εάν του ανήκαν ) .  Για να μην  τα πάρουν οι καθαρίστριες του διαδρό

Η ανταπάντηση στην...ανταπάντηση του κ. Π.Μπ. συντάκτου του ΘΑΡΡΟΥΣ Μεσσηνίας.

Εικόνα
Μήπως είναι προκλητικό να συμβαίνει αυτό; (φωτογραφία) Τελευταία Ενημέρωση: 12/09/2013 13:10 Χθες, για τις ανάγκες κάλυψης του ρεπορτάζ του αγιασμού των σχολείων, βρέθηκα και στα κτήρια που στεγάζονται το 3ο Γυμνάσιο και το 5ο Λύκειο Καλαμάτας. Αυτό που με προβλημάτισε ήταν κάποια τραπέζια με κόκκινες καρέκλες που είχαν στηθεί στο ισόγειο των δύο σχολείων για τους επισήμους. Από το σημείο πέρασαν όλοι οι μαθητές για να μπουν στις τάξεις τους και κάπου εκεί αναρωτήθηκα: μήπως είναι προκλητικό για τα παιδιά να βλέπουν ακόμα τέτοιες εικόνες; Πέρα από αυτό, τα χρήματα-έστω και τα ελάχιστα-που μπορεί να δόθηκαν, δε θα μπορούσαν να διατεθούν σε άλλον σκοπό; Και στην τελική, δεκτό και σεβαστό οι επίσημοι να θέλουν ένα νερό ή έναν καφέ, αλλά γιατί να στηθεί όλο αυτό μπροστά στα παιδιά, γραφείο καθηγητών ή μια κενή αίθουσα δεν υπήρχε; Ερωτήματα για τα οποία προφανώς ποτέ δε θα πάρω απαντήσεις. Π.Μπ. Απάντηση για τη φωτογραφία- πρόκληση σε σχολείο της Καλ

Γιάννης Πλατάρος: Ναι στην αξιολόγηση, όχι στα ιδιαίτερα

Εικόνα
Γράφτηκε από την  Γιούλα Σαρδέλη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ NOTOSPORT Εκτύπωση E-mail Η έντυπη έκδοση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ καθημερινά από τις 8 το πρωί στον υπολογιστή σου    Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/politismos/synentefkseis-parousiaseis/item/28790-giannis-plataros "Οι μεταρρυθμίσεις" στην παιδεία νομίζω ότι δε θα σταματήσουν ποτέ" δηλώνει ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας Γιάννης Πλατάρος και συμπληρώνει: "Δεν πιστεύω όμως ότι φταίνε οι πολιτικοί που συνήθως εισπράττουν τις αρές του κοινού, αλλά ο ίδιος μας ο κλάδος που ενεργεί και δρα εγωκεντρικά, με ιδιάζουσα εγωπάθεια". Ο κ. Πλατάρος, αυτήν την περίοδο που όλα τα φώτα και το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης είναι στραμμένα στην εκπαίδευση, μιλάει στην "Ε" έξω από τα δόντια και λέει αλήθειες που... καίνε. Τάσσεται υπέρ της αξιολόγησης και κατά των ιδιαίτερων μαθημάτων από καθηγητές που εργάζονται στο Δημόσιο. Ανακοινώνει

Αποσπασμένοι Υπουργειου Παιδείας 2013-14 (πρώτη φάση αποσπάσεων) Μεσσηνιακού ενδιαφέροντος. Θα ακολουθήσουν από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και Συμπληρωματικές.

(Ελπίζω να έχω καταγράψει όλους όσους αποσπάστηκαν από τα διάφορα ηλεκτρονικά αρχεία ) ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ -  ΠΕ06 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΓΔΒΜ ΓΚΕΛΝΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΕ06 ΛΥΚΕΙΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΗΛΙΑΣ ΠΕ02 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Γ.Α.Κ. ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΛΑΘΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ -  ΠΕ18.02 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΓΔΒΜ ΚΑΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ   - ΠΕ11 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΕΡΕΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΕ06 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΚΟΥΒΑΡΑ ΜΑΡΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕ05 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΜΑΧΑΙΡΑ ΧΡΥΣΟΔΗΜΗ -  ΠΕ19 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΓΔΒΜ ΜΟΝΟΥ ΦΛΩΡΑ