Αναρτήσεις

ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΩ ΞΥΠΝΑΩ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΜΑΙ

Εικόνα
  Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες Κρατάω μαχαίρι Έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη Έχω του Γκάτσου την Αμοργό Έχω τον Κάλβο, το Σολωμό. Δε σε φοβάμαι Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες Φύγε Μελίνα Έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ' τη Βεργίνα Έχω τον Όλυμπο, τον Υμηττό Το Παλαμίδι, την κυρά της Ρω Δε σε φοβάμαι Δε σε φοβάμαι Δε σε φοβάμαι Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω Και κοιμάμαι Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες Φύγε σου λέω Έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο Έχω στη Κρήτη ένα Θεό Ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό Δε σε φοβάμαι Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες Φύγε απ' τη μέση Έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει Έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό Έχω το λόγο μου τον τραγικό Δε σε φοβάμαι

Ενημέρωση ΕΜΕ για Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2015

Ενημέρωση ΕΜΕ Ιανουαρίου -Φεβρουαρίου 2015

Επιτυχόντες ΕΥΚΛΕΙΔΗ 2014-15

Εικόνα
Επιτυχόντες Ευκλείδη 2014-15 by Γιάννης Π. Πλατάρος

Για έναν βέλτιστο τρόπο εισαγωγής σε ΑΕΙ‐ΑΤΕΙ στην Ελλάδα. (Εισήγηση στο «Στρογγυλό Τραπέζι» του 29ου Συνεδρίου της ΕΜΕ σε Καλαμάτα-Μεσσήνη)

Επαναδημοσιεύουμε την άποψή μας, καθώς σύντομα θα τεθεί στο στάδιο της διαβούλευσης από την νέα Κυβέρνηση το θέμα «αποσύνδεση των εξετάσεων για την απόκτηση Απολυτηρίου Λυκείου και Εισαγωγικών εξετάσεων σε ΑΕΙ -ΤΕΙ)  (Εισαγωγικοί προβληματισμοί στο θέμ α  Οκτώβριος 2012 )     Γ ιάννης. Π. Π λα τάρος Δ / ντής 1 ου ΓΕΛ Μ ε σσήνης, Μαθηματικός – Οικ ο ν ο μ ο λό γος , Επιμορφωτής Β΄επιπέδου, ΜΠΕ «Διδα κ τι κ ή & Με θ οδο λ ογ ί α τ ων Μαθηματι κ ών» Για ν α ομιλήσει κάποι ο ς για έ ν α τ έ τοιο τρόπο , πρέπει ν α υπάρχει. Πρέπει να δεχθούμε   εξ   αρχής   ότι   μάλλον   υπάρχει,   διότι   ο   παρών   τρόπος   εισα γ ωγής      είναι γεμάτος από στρεβλώσ ει ς   βα σ ικών εκπαιδευτικών αρχών και λειτουργίας όλης της εκπαίδευση ς .   Σίγουρα υπάρχει βελτιώτερος. Στρεβ λ ώ σεις της εκπαιδευτικής λειτουργίας : 1. Το   φαινόμενο   των   καταλήψεω ν ,   είναι   ευκταίο   ,   επιδιωκτέο   και καλοδεχούμενο, από την συντριπτική πλειονότητα