Αναρτήσεις

ΓΟΥΡΝΟΠΟΥΛΑ ΜΕΣΣΗΝΗΣ: Η ΙΣΤΟΡΙΑ

Εικόνα
Ήδη, από την πρώτη Τουρκική κατοχή της Πελοποννήσου, οι Τούρκοι είχαν κτίσει στο βόρειο μέρος της Μεσσήνης, στην «Παλαιά Βρύση» το «Χαβούζι» και αργότερα του «Χόντζα» στα παλαιά σφαγεία στον δρόμο προς τη Μπούκα. Αυτά ήταν πέτρινες κατασκευές, για ομαδικό πλύσιμο ανθρώπων και ρούχων. Είναι γνωστό, ότι οι Τούρκοι, ανέκαθεν είχαν ροπή στην καθαριότητα (βλ. λουτρά χαμάμ). Κόντρα σε αυτό, ο ντόπιος Ελληνικός πληθυσμός, ανέπτυξε μια αμυντική στάση, σύμφωνα με την οποία επεδίωκε να ασχημίζει τα παιδιά του ώστε να μην μπαίνουν στο στόχαστρο των Τούρκων με τα φοβερά παιδομαζώματα που έκαναν. Πρώτο ήταν η αποφυγή κάθε σχέσης με την καθαριότητα. Αυτή την αμυντική αθλιότητα, την επιβεβαιώνουν οι περιηγητές Πάουβ και Σατωμπριάν, όταν αργότερα επεσκέφθησαν τον τόπο. Παράλληλα, είναι γνωστό, ότι οι Τούρκοι ως Μουσουλμάνοι, απέχουν του χοιρινού κρέατος μιας και το ζώο, θεωρείται θρησκευτικώς ως μιαρό (καταραμένο από τον Προφήτη Μωάμεθ!). Έτσι οι πονηροί Μεσσηναίοι   (ή Νησιώτες ό

16 χρόνια Συγγραφική ηλεκτρονική δραστηριότητα για Μαθηματικά, Εκπαιδευτικά και τοπικά θέματα Μεσσήνης.

Η πιο σοβαρή και συστηματική δουλειά Πανελληνίως με τα βιβλία Γεωμετρίας, έχει γίνει εδώ

Για το σχολείο Για λίγους Για καθηγητές Ξενόγλωσσα Από το παρελθόν (σε pdf) Προσωπικά μαθηματικά α΄ γυμνασίου ασκήσεις ρομαντικών + διαγωνισμών πρόσφατα άρθρα + εργασίες βιβλία books (pdf) σχολικά βιβλία 1940-2016 Απολλώνιο πρόβλημα μαθηματικά β΄ γυμνασίου αντιστροφή + γεωμ. μετασχηματισμοί διπλωματικές εργασίες περιοδικά magazines (pdf) τετράδια γνωστών Γεωμετρών ανακατασκευές χαμένων βιβλίων (Y.K.) μαθηματικά γ΄ γυμνασίου κωνικές τομές γεωμετρικά πρόσφατα βιβλία (pdf) προτάσεις recommendations παλιά βοηθήματα Γεωμετρίας η Στήλη της Γεωμετρίας (Y.K.) γεωμετρία α΄ λυκείου μη Ευκλείδειες Γεωμετρίες σύγχρονες βιβλιοπροτάσεις παλιά βοηθήματα Τριγωνομετρίας βιβλίο επισκεπτών γεωμετρία β΄ λυκείου Παραστατική + Προβολική ιδανική βιβλιοθήκη Γεωμετρίας παλιά βοηθήματα Αναλ. Γεωμετρίας (αρχική σελίδα) καρτέλα υποστήριξης ο

16 χρόνια δημοσιεύσεις.

Share Multiple Items

Τέλος 2016 αρχίζει το Β1 επίπεδο και ακολοθεί το Β2 σε «συστάδες κλάδων»

Εικόνα
Π ρ ά ξ η : « Ε πι μ ό ρ φ ωση εκ παι δε υ τ ι κών γ ι α την αξιοποί η ση κ α ι ε φα ρμ ο γή των ψ η φια κών τε χνο λ ο γ ι ών στη δ ι δ α κτ ι κή π ρ άξ η (Ε πι μ ό ρ φ ωση Β ΄ ε πιπ έδ ο υ Τ. Π . Ε . )» Ε πιχ ε ι ρ ησ ι α κό Πρ ό γρ α μ μα « Α ν ά π τ υ ξη Α ν θ ρ ώπ ι ν ου Δ υ ν α μικού, Ε κ π α ί δ ε υ σ η κ α ι Δ ια Β ίου Μ άθ ηση », Ε ΣΠ Α 2 01 4 - 2 020 Η ΕΠ Ι Μ Ο Ρ Φ Ω ΣΗ Β 1 Κ ΑΙ Β 2 ΕΠ Ι Π ΕΔΟΥ Τ . Π . Ε. Η παρε χ ό μ ε ν η α π ό τ η ν π αραπά ν ω Π ρ ά ξ η ε πι μ ό ρ φ ωση α π οτ ε λ εί μ ε τ ε ξ έ λ ι ξ η και συ ν έχιση τ η ς επ ι μ ό ρφ ω σ η ς Β’ επι π έδ ο υ Τ. Π .Ε., θα απε υ θύ ν ε τ αι σε εκπαιδ ε υ τ ι κ ο ύ ς πρ ω τ ο βάθ μ ι α ς και δευ τ ε ρ ο β ά θ μ ιας ε κπα ί δευσ η ς ό λ ων τ ων κ λ άδων και ειδικ οτ ή τ ω ν , και θα υ λ ο π ο ι η θεί σε δυο φάσε ι ς – επίπεδα (Ε ι σαγωγική και Π ρ ο χωρ η μ έ ν η επι μό ρ φωσ η ), ο σ υ ν δ υασ μ ό ς τ ων ο π ο ίων θα ο δ η γεί σ τ η ν απ ό κ τ η ση