Αναρτήσεις

Γιατί τα θέματα των Μαθηματικών στις Πανελλήνιες, ήταν δύσκολα και το 2017 .

Γιάννης Π. Πλατάρος -Μαθηματικός  Για να γίνουν κατανοητά τα λίγα που θα αναπτύξουμε πρέπει να πάμε στην «ιστορία των Πανελληνίων.»  Εν Αρχή λοιπόν ήτο το προ των Πανελληνίων Σύστημα, το προ των Πανελλαδικών, το προ του «Ακαδημαϊκού Απολυτηρίου» Σε αυτό το σύστημα οι εξετάσεις ήταν ανά Σχολή και για  όσες Σχολές προλάβαινε να δώσει ο υποψήφιος. Τα θέματα προ 50-60-65 ετών ήταν...   

Διαμαρτυρία της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας: Οι Δάσκαλοι πρέπει να ξέρουν Μαθηματικά

http://www.hms.gr/?q=node/1238

Προ της Συνέντευξης των Υποψηφίων, ενώπιον των Συμβουλίων.

            Λόγω των απαντήσεων που είχαμε δώσει το 2011 στις «120 Μελέτες Περίπτωσης» του Υπουργείου στις κρίσεις Διευθυντών και βλέποντας την αύξηση των στατιστικών επισκεψιμότητας   στα αποθετήρια της τότε εργασίας, οφείλουμε μια επικαιροποίηση:             Ήδη πολλοί συνάδελφοι αυτοεπιμορφούμενοι δια βίου έχουν κάνει σπουδές σε προγράμματα Διοίκησης Σχολικών Μονάδων και έχει βελτιωθεί έκτοτε θεαματικά το ποσοστό των μυημένων.             Μια μικρή επικαιροποίηση στην «ύλη» του 2011, την οφείλουμε: Πρώτα για την συνέντευξη αυτή καθ΄εαυτή:             Η συνέντευξη «πολιτικά»   επελέγη να είναι αδόμητη. Μα μην είναι δομημένη, να μην είναι ημιδομημένη. Πρακτικά αυτό σημαίνει, ότι μπορεί το Συμβούλιο επιλογής να ρωτήσει ό,τι θέλει, κυριολεκτικά.   Ο «νοήμων»   κλάδος των εκπαιδευτικών, επειδή συλλογικά ρέπει στον κομματισμό τις πελατειακές σχέσεις και έχει πάρει διαζύγιο από την αξιοκρατία, όπως και όλη η Ελληνική Κοινωνία άλλωστε, ουδέποτε αξίωσε σοβαρή , επιστημονική μορφή

Βοήθημα για την Συνέντευξη (Χρήστος Σαΐτης 2008)

Βοήθημα Για Ερωτήσεις Σε Συνέντευξη. (Χρήστος Σαΐτης καθ. ΕΚΠΑ) by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd

Το «φύλλο αποτίμησης» και η Δημοκρατική του αξιολόγηση.

Το «φύλλο αποτίμησης» και η Δημοκρατική του   αξιολόγηση. Γιάννης Π. Πλατάρος -Μαθηματικός                 Έχει ήδη αναλυθεί στον παρόντα χώρο η παράτυπη διάσταση της «Ειδικής Συνεδρίασης» του Συλλόγου Διδασκόντων ως προς   το «φύλλο αποτίμησης.» Οι πτυχές που αναφύονται καθημερινώς   με την λεπτομερή μελέτη της διαδικασίας είναι εξόχως απρόσμενες . Τις κωδικοποιούμε για ευχερή χρήση παντός ενδιαφερομένου. Ειδική Συνεδρίαση Σ.Δ. ενάντια σε Δημοκρατική Δεοντολογία και Πρακτική. Η Διαδικασία προβλέπει:   Το Δημοκρατικώς ορθό: Στην διαδικασία δεν παρευρίσκεται ο κρινόμενος, ούτε του παρέχεται «δικαίωμα έκφρασης αντιρρήσεων» πριν την αποκρυστάλλωση εισηγητικής κρίσης. Να εφαρμοστεί το άρθρο 6 του Ν.2690/1999 - ΦΕΚ Α' 45/9.3.1999 (Δικαίωμα «προηγούμενης ακρόασης ενδιαφερομένου» όπως κυρίως απορρέει από   το   άρθρο 20, παρ. 2 του Συντάγματος.) Ονομάζεται «διαδικασία αποτίμησης»